«Сподіваюся, за каденцію Володимира Зеленського усі забудуть, що таке погані дороги і це покращить умови для внутрішнього туризму», – Едгар Токар
До якої області України ви б сьогодні не поїхали — обов’язково десь доведеться пригальмувати через ремонт дороги. Масштаби й підхід вражають: це вже не звичний «ямковий» ремонт. Тепер старий асфальт повністю прибирають, «стелячи» замість нього нове багатошарове покриття. Це забезпечує будівництво доріг справді європейської якості. І хоча таку картину на наших трасах можна спостерігати від початку року, досі не віриться, що таке можливо в Україні.
В Укравтодору амбітні плани на 2020 рік: 6500 кілометрів доріг, з яких 4200 — державного значення. Майже 600 об’єктів у 24 областях. Запланований бюджет — понад 90 млрд грн.
«Мукачево – логістичний центр Закарпаття. Сюди ведуть усі шляхи, тому ремонт доріг тут завжди був проблемою №1. Цього року з державного бюджету виділили близько 40 мільйонів гривень на капітальний ремонт чотирьох основних доріг, які ремонту не бачили багато років.
Мені імпонує позиція Президента України: не витрачати кошти на ямковий ремонт, а укладати нове асфальтоване покриття, яке служитиме роками. Сподіваюся, за каденцію Володимира Зеленського усі забудуть, що таке погані дороги і це покращить умови для внутрішнього туризму. В умовах пандемії саме Карпати стали місцем відпочинку більшості українців, а нові дороги – приємною несподіванкою для мандрівників. На місцевих виборах люди готові підтримувати команду Зеленського, бо розуміють, що зміни потрібні і в маленьких селах, які далеко від центральних доріг, а хороший господарник і там зможе подбати про розвиток інфраструктури, особливо, коли є підтримка по всій вертикалі влади – від Глави держави – до районної адміністрації та старости села », — зазначає Едгар Токар, перший номер у списку кандидатів до обласної ради від політичної партії «Слуга Народу» у Мукачівському територіальному окрузі.
Успіхи до вподоби не всім
Для безперебійного фінансування будівництва народні депутати від «Слуги Народу» підготували законопроєкт №3991, який передбачає зміни до державного бюджету, необхідні для покращення стану низки доріг і відновлення аварійних мостів. Документ послаблює обмеження на місцеві запозичення. І таким чином дозволяє місцевій владі залучати кошти на будівництво й ремонт доріг. Але такі запозичення все одно не будуть безмежними. Адже витрати, пов’язані з таким боргом, не повинні перевищувати в наступних бюджетних періодах 30% обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на відповідні потреби.
Та перше ж голосування засвідчило, що далеко не всі політсили, представлені у Верховній Раді, готові виділяти кошти на покращення інфраструктури в Україні. Законопроєкт не підтримав жоден депутат з «Опозиційної платформи — За життя» та «Голосу».
Попри супротив опозиційних політичних сил, законопроєкт набрав необхідні голоси. Загалом — 240 «за» в першому читанні. «Слуга Народу» вкотре підтвердила єдність монобільшості й законопроект №3991 все ж таки ухвалили.
Загалом у 2020 році в державний бюджет заклали 1 млрд грн на побудову центрів екстреної допомоги по всій країні. Планується реконструювати та капітально відремонтувати 210 приймальних відділень.
«Ми йдемо на місцеві вибори, щоб надати українській молоді перспективу, знайти цікаву й гідну роботу там, де ти живеш, у своїй громаді. Щоб реалізувати, за завданням президента Володимира Зеленського, стратегію розвитку регіонів, а також завершити проєкт «Велике будівництво», — сказав Голова партії «Слуга Народу» Олександр Корнієнко.
Підтримка українців
Згідно з дослідженням Київського міжнародного інституту соціології, «Велике будівництво» підтримують майже 90% українців. Водночас понад 85% опитаних переконані, що навіть через пандемію коронавірусу зупиняти роботи не варто. А майже половина вважають, що насамперед за програмою «Велике будівництво» повинні відновлювати саме дороги. На другому місці — лікарні, на третьому — школи.
Велике будівництво в соціальних мережах
За «Великим будівництвом» можна стежити в реальному часі: