Обласний центр Закарпаття приймає масштабні змагання з велоспорту
Сьогодні в Ужгороді стартують масштабні змагання з велоспорту.
Змагання триватимуть кілька днів і будуть проводитися в індивідуальній гонці, кросс-кантрі на короткому крузі (дорослі, молодь, юніори, юнаки), індивідуальній гонці в гору, з велоспорту-шосе, – інформує Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА.
Розклад змагань:
10 березня о 16:00 – старт чоловіки, (початок вул. Минайської, біля готельно-туристичного комплексу "Інтурист-Закарпаття"); о 17:20 – старт жінки (початок вул. Минайської, біля готельно-туристичного комплексу "Інтурист- Закарпаття").
11 березня о 10:00 відбудеться урочисте відкриття Зимового чемпіонату України в індивідуальній гонці (біля ЗОШ № 5, вул.Київська Набережна). Початок виїзду о 10.30 велосипедистів групою з вул. Київська Набережна до вул. Стефаника, урочища Кар’єр.
12 березня стартує Зимовий чемпіонат України – крос-кантрі на короткому крузі (вул. Стефаника, урочище Кар’єр. Початок змагань: 11:00).
18 березня – Зимовий чемпіонат України – індивідуальна гонка в гору (вул.Сільвая, 3 (перед ЗОШ № 20). Початок змагань: 11.00).
19 березня – Зимовий чемпіонат України – крос-кантрі (вул.Верховинська, 38 (перед готелем "Прага"). Початок змагань: 11.00).
19 – 20 березня – групова гонка (10.00 – старт шосе чоловіки-160 км, жінки 80-км (м.Ужгород, вул.Собранецька 156 біля автомобільної стоянки Закарпатського обласного управління лісового та мисливського господарства); 13.00-13.30 – фініш (біля Українсько-словацького кордону на об’їзній трасі м. Ужгород, розвилка на грузову митницю).
Організатори запрошують закарпатців прийти та підтримати земляків, які за результатами успішних виступів у 2015 році увійшли до складу збірної команди України.
Підготовка та організація з проведення зазначених заходів покладена на федерацію велосипедних видів спорту Закарпатської області та Закарпатську обласну організацію ФСТ "Спартак" за підтримки Ужгородської міської ради та управління молоді та спорту Закарпатської облдержадміністрації.