На ринок України зайде новий мегамаркет: які ціни та де відкриють
Німецький Lidl збирається освоїти ринок України. За інформацією одного з видань, мегамаркет вже готує цікаві пропозиції для споживачів.
ВІДЕО ДНЯУ пресі вже неодноразово лунали припущення, що Lidl в Україні стане конкурентом АТБ. Чому саме з АТБ порівнюють мережу німецьких супермаркетів? Скоріш за все через те, що в Україні АТБ має найбільшу кількість магазинів. Така ж ситуація і з Lidl, тільки на ринку Європи. Загалом по світу компанія має понад 10 тисяч магазинів, а в штаті орієнтовно числяться 80 тисяч співробітників.
РекламаЧому ж споживачі підуть в Lidl?
Перший чинник, що змусить людей відвідати Lidl, – це цікавість. Дійсно, мережа завоювала популярність та визнання у всьому світі, про неї говорять ледь не з кожного ЗМІ і у нас в Україні. Тож, як то кажуть, українці вирушать "на перевірку".
РекламаЯк розповіла гендиректор мережі Metro Україна Олена Вдовиченко в коментарі GSMinfo, ринок рітейлу в Україні відносно вільний, тож Lidl буде що запропонувати споживачам. Адже у компанії є власний імпорт і торгові марки.
Тож українців привабить:
- більший вибір товарів (зокрема відомих національних брендів). У Lidl є близько 2 тисяч унікальних продуктів, але оскільки супермаркети невеликі, то цієї кількості мало;
- унікальні фреш-категорії (власне виробництво кулінарії, випічки, кондитерських виробів, копченостей, фаст-фуду тощо);
- якісні власні товари та імпортні.
Ціни в Lidl
Проте основним показником, що змусить українців піти до Lidl, – це низька ціна товарів.
За словами Олени Вдовиченко, доступна вартість товарів пояснюється відразу декількома факторами. По-перше, компанія купує великі партії товару, а значить, може контролювати собівартість.
По-друге, вона не потребує посередників, які підвищують ціну за рахунок доставки. Але при цьому в мережі Lidl досить обмежений асортимент.
Перший супермаркет німецької мережі Lidl, яка може стати серйозним конкурентом для української АТБ, може з’явитись у Івано-Франківську. Про це заявив голова міста. Він розповів, що у місті планували відкрити гіпермаркет французької родини Auchan SA – "Ашан Україна". Проте через карантин ця ідея зараз на паузі.
Експерти вважають, що запуск торгової мережі займе понад рік, при цьому офіційного підтвердження від компанії досі немає. Це пов’язано із внутрішньою політикою – вона не афішує своїх планів.
А за словами гендиректора мережі Metro Україна Олени Вдовиченко, очікувати появи мережі Lidl на українському ринку 2022 року не варто.
Раніше повідомлялось, що в Україні через "Lidl" можуть закритися дві великі мережі супермаркетів.