Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Дані OLX: що шукають та купують українці під час війни

Дані OLX: що шукають та купують українці під час війни

Онлайн-запити українців змінилися відповідно до нової реальності – воєнної: зріс попит на павербанки, а замість диванів почали шукати товари першої необхідності.

ВІДЕО ДНЯ

Про це повідомляють аналітики OLX.

Ноутбуки стали на 40% більше цікавити покупців. Пошуки телефонів на OLX зросли у 2,5 рази. До них шукають додаткові джерела живлення, павербанки, які до російського вторгнення майже не цікавили українців у категорії "Електроніка".

Реклама
Читайте також:
Здається в оренду новий та сучасний офіс у центрі Мукачева

У категорії "Мода і стиль" українці стали віддавати перевагу комфорту. Так, куртки, сукні та черевики замінили кросівки (попит зріс удвічі), спортивні костюми та валізи – 35 та 33 млн запитів відповідно. Також покупці вперше почали шукати тактичні куртки.

Реклама

Серед дитячих товарів лідерами залишається сезонний одяг (кросівки та куртки) і дитячий транспорт (велосипеди та самокати), який шукали понад 48 млн разів. У порівнянні з довоєнним періодом, попит на велосипеди зріс у 2,5 рази.

Двоколісний транспорт знаходиться в топі пошуків і в категорії "Хобі і відпочинок". Ще до війни українці часто шукали велосипед, а вже з 24 лютого попит зріс на 45%. У 100 разів збільшились пошуки спальних мішків, які в несезон до війни не користувалися попитом.

За майже 2 місяці протистояння на OLX з’явилися і нові запити, як от танк (майже 5 млн пошуків) та бронежилети (40 млн пошуків). Однак їх продаж на платформі заборонений і подібні оголошення деактивуються з метою підтримки безпеки та боротьби з перепродажем гуманітарної допомоги.

Реклама

Дивани, шафи та кухні завжди були в топі пошуків категорії "Дім і сад", однак війна внесла свої корективи в потреби українців.

Традиційно популярні товари змінили засоби першої необхідності – генератори (60 млн пошуків), буржуйки і матраци (11,8 та 7,4 млн пошуків відповідно). Також користувачі активно шукають борошно, саджанці та картоплю.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно