Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Комуналка під час війни: у яких випадках нарахування не проводять

Комуналка під час війни: у яких випадках нарахування не проводять

Заступниця міністра громад і територій Наталія Хоцянівська розповіла про особливості оплати комунальних послуг під час війни. Мова про нарахування в тих регіонах, які перебували в зоні окупації, тобто коли люди виїхали у більш безпечні місця і їх в помешканні не було.

ВІДЕО ДНЯ

"Сьогодні всі споживачі, якщо вони були відсутні більше 30 днів, повинні звернутися до надавачів послуг, щоб їм не проводили нарахування. Це не стосується помешкань, які обладнані лічильниками, треба ці показники подавати, а саме – повторювати ті, які були раніше. Це не буде розповсюджуватися на послугу управління багатоквартирним будинком та не стосуватиметься послуги постачання тепла", – каже Хоцянівська.

Читайте також:
Договори продовжать автоматично: яка буде ціна на газ для населення від "Нафтогазу"
Реклама

Тож, якщо людина більше 30 днів не перебувала у помешканні, вона має звернутися із заявою до надавача послуг, а також додати довідку про лікування, або довідку внутрішньо переміщеної особи, або довідку, яка свідчить про службу у ЗСУ.  Саме ця довідка і буде підставою, щоб надавач послуг зробив перерахування.

Звертаємо увагу, що ситуація з нарахуванням плати за комунальні послуги різниться у містах.

Реклама

"Сьогодні абсолютно різна ситуація у містах. Наприклад, вона відрізняється у Миколаєві. З постачанням холодної води там виняткова ситуація у зв’язку з руйнацією водогону. Такі ж винятки є й щодо інших міст, тож приймаються індивідуальні рішення, так було зроблено у Чернігові. Але загальна тенденція – якщо підприємства надавали комунальні послуги, то вони проводять нарахування. Споживачі з розумінням та повагою ставляться до комунальників, бо дійсно стали свідками, що у такий нелегкий час для країни ми були в переважній більшості, де активних дій не було, з газом, електрикою, водою", – каже Наталія Хоцянівська.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно