Споживачі отримують платіжки з нулями: Нафтогаз звернувся до українців через нову проблему

Економіка  17 вересня 2022 року, 08:30 51598

Газопостачальна компанія Нафтогаз України відреагувала на скарги, як час від часу надходять від споживачів. Йдеться про те, що клієнти отримують платіжки з нулями або геть іншими показниками.

У Нафтогазі зазначили, що таке трапляється вже не вперше, а кілька місяців поспіль. Проте споживачів просять не панікувати і розібратись у ситуації.

Як запевнили у компанії, оператори ГРМ, тобто облгази просто ігнорують вчасно передані показання лічильників.

Читайте також:  Якою буде ціна на газ до кінця опалювального сезону: Уряд ухвалив рішення

Найперше, що треба зробити, це звернутися до свого облгазу із офіційним письмовим зверненням. Ви маєте право вимагати надати вам  роз’яснення, чому передані вами показання лічильника зафіксовані неправильно і звідки взялася зазначена в рахунках сума.

Далі в Нафтогазі радять звернутися до НКРЕКП із вимогою провести його перевірку на предмет дотримання ліцензійних умов.

Скріншот допису ГК Нафтогаз України

Крім того зазначають, що, передаючи показання лічильника, варто зафіксувати це на фото. Можна також зробити скріншоти в особистому чатботі, особистому кабінеті.

Нагадаємо, раніше Нафтогаз звернувся до українців через іншу можливу проблему з оплатою.

Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі - 3
Володимир 25.09.2022, 22:51
Коментар очікує модерацію
Споживач 18.09.2022, 00:37
Коментар очікує модерацію
Світлана 17.09.2022, 16:58
Чому знову люди мають десь ходити, вистоювати в чергах щоб довести свою правоту. Може пора притягнути до відповідальності облгази, які некоректно працюють. Люди чемно виконують свій обов'язок - надають показники, можливо потрібно звітувати перед Нафтозом про використання кубів газу? Кабмін чи НРЕКП, має навести в цьому порядок, а не навішувати на Громадян нові обов'язки