Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Споживачі масово скаржаться: Нафтогаз відреагував на звернення українців

Споживачі масово скаржаться: Нафтогаз відреагував на звернення українців

Газопостачальна компанія Нафтогаз України відреагувала на масові скарги споживачів. У березні українці почали скаржитися на те, що в рахунках за газ за лютий у багатьох зросли показники використаного газу.

ВІДЕО ДНЯ

Такі скарги оприлюднили українці на Фейсбук-сторінці Нафтогазу. Мовляв, показники в платіжках завищені навіть попри те, що показання споживачі передають вчасно.

Подібних повідомлень десятки. Тому в Нафтогазі відреагували на звернення українців. В компанії кажуть, що перевірятимуть інформацію по кожному окремому випадку.

Реклама
Читайте також:
Вже почали діяти: в Нафтогазі розповіли про зміни, які запровадили для споживачів

"Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення (в месенджері) номер особового рахунку, ПІБ власника, та адресу помешкання, ми перевіримо інформацію", – зазначили на Фейсбук-сторінці Нафтогазу.

Реклама

Тому, якщо у споживачів виникли питання, варто звернутися до Нафтогазу через месенджер. В компанії також додали, що наразі рахунки за спожитий газ у лютому сформовані й українці вже можуть оплачувати квитанції.

Нагадаємо, раніше Нафтогаз звернувся до споживачів через неприємну ситуацію.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно