Споживачі масово скаржаться: Нафтогаз відреагував на звернення українців
Газопостачальна компанія Нафтогаз України відреагувала на масові скарги споживачів. У березні українці почали скаржитися на те, що в рахунках за газ за лютий у багатьох зросли показники використаного газу.
ВІДЕО ДНЯТакі скарги оприлюднили українці на Фейсбук-сторінці Нафтогазу. Мовляв, показники в платіжках завищені навіть попри те, що показання споживачі передають вчасно.
Подібних повідомлень десятки. Тому в Нафтогазі відреагували на звернення українців. В компанії кажуть, що перевірятимуть інформацію по кожному окремому випадку.
Реклама"Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення (в месенджері) номер особового рахунку, ПІБ власника, та адресу помешкання, ми перевіримо інформацію", – зазначили на Фейсбук-сторінці Нафтогазу.
РекламаТому, якщо у споживачів виникли питання, варто звернутися до Нафтогазу через месенджер. В компанії також додали, що наразі рахунки за спожитий газ у лютому сформовані й українці вже можуть оплачувати квитанції.
Нагадаємо, раніше Нафтогаз звернувся до споживачів через неприємну ситуацію.