Нафтогаз виступив із важливою заявою про покращення для споживачів
Газопостачальна компанія Нафтогаз України оприлюднила важливу заяву про Центри підключення та надання послуг. Про покращення для споживачів розповідається на сторінці в соцмережі Фейсбук.
ВІДЕО ДНЯПресслужба акцентує, що новація покликана зробити всі їхні послуги якіснішими та простішими.
РекламаЯкі сервіси наразі пропонують Центри компанії Нафтогаз:
- тут можна отримати консультацію та подати заяву на приєднання до постачання блакитного палива,
- також є можливість пройти процес зміни власника об’єкта газопостачання,
- отримати платіжку для оплати використаного об’єму газу,
- сформувати довідку про те, що споживач не має заборгованості,
- отримати акт взаєморозрахунку.
Нафтогаз України повідомляє, що наразі відкрито 38 таких Центрів у трьох областях. Адреси їх розміщень опубліковані на офіційному сайті компанії.
До речі, споживачі в коментарях запитали газопостачальну компанію, коли ж такі центри будуть відкриті по всій Україні? На це у постачальника відповіли, щоб українці додатково слідкували за їх офіційними новинами. Вони все там зазначатимуть.
РекламаВ одному зі своїх попередніх повідомлень постачальник зазначав, що щоденно відповідає на близько сімдесят тисяч звернень громадян. Для цього задіяно сто сорок операторів контакт-центру. Така робота є важливою, адже зараз газопостачальна компанія Нафтогаз України має 12,5 мільйонів клієнтів.
Раніше компанія роз’яснила новацію для клієнтів двох компаній.