Нафтогаз виступив із важливою заявою про покращення для споживачів

Економіка  10 квітня 2023 року, 07:43 11207

Газопостачальна компанія Нафтогаз України оприлюднила важливу заяву про Центри підключення та надання послуг. Про покращення для споживачів розповідається на сторінці в соцмережі Фейсбук.

Пресслужба акцентує, що новація покликана зробити всі їхні послуги якіснішими та простішими.

Читайте також:  Із 10 квітня в особистому кабінеті: Нафтогаз озвучив пояснення

Які сервіси наразі пропонують Центри компанії Нафтогаз:

  • тут можна отримати консультацію та подати заяву на приєднання до постачання блакитного палива,
  • також є можливість пройти процес зміни власника об’єкта газопостачання,
  • отримати платіжку для оплати використаного об’єму газу,
  • сформувати довідку про те, що споживач не має заборгованості,
  • отримати акт взаєморозрахунку.

Нафтогаз України повідомляє, що наразі відкрито 38 таких Центрів у трьох областях. Адреси їх розміщень опубліковані на офіційному сайті компанії.

Нафтогаз України – адреси Центрів підтримки

До речі, споживачі в коментарях запитали газопостачальну компанію, коли ж такі центри будуть відкриті по всій Україні? На це у постачальника відповіли, щоб українці додатково слідкували за їх офіційними новинами. Вони все там зазначатимуть.

В одному зі своїх попередніх повідомлень постачальник зазначав, що щоденно відповідає на близько сімдесят тисяч звернень громадян. Для цього задіяно сто сорок операторів контакт-центру. Така робота є важливою, адже зараз газопостачальна компанія Нафтогаз України має 12,5 мільйонів клієнтів.

Раніше компанія роз’яснила новацію для клієнтів двох компаній.

Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі - 0