Розробкою користуються вже мільйони: як український застосунок vignette.id підкорює Європу
У світі є люди й сервіси, які змінюють життя: покращують, доповнюють його, роблять побут людей зручнішим. Можливо, саме зараз ми спостерігаємо приклад втілення в життя ідеї, яка суттєво облегшує подорожі всім європейцям. І не тільки їм.
І найприємніше те, що втілює цю інновацію в життя українець — Павло Воронюк. Він є автором та розробником застосунку vignette.id Інтернет-видання PMG.ua розповідає шлях від ідеї сервісу до втілення та подальших планів розвитку.
ВІДЕО ДНЯВсе починалось із вирішення власної проблеми
Загальновідомий факт: найкращі сервіси — це ті, які вирішують певну проблему та полегшують життя. Так починалась й історія vignette.id, вірніше зароджувалась ідея.
Павло Воронюк вже 12 років проживає в Європі, у Словенії. Тут він навчався і після закінчення коледжу знайшов роботу HR в одній із відомих компаній. Але згодом вирішив більше подорожувати, тому влаштувався водієм таксі. Так би мовити, щоб краще вивчити місто Любляна та Словенію в цілому.
РекламаСправи йшли добре й вже через певний період часу Павло викупив частину компанії, в якій працював, а згодом став її одноосібним власником.
РекламаКомпанія, очолювана українцем, була настільки відомою, що навіть ведуча програми «Орел і Решта» (їй якраз випала золота карта) замовила в них автівку для поїздок Словенією. Той випуск переглянули понад пів мільйона людей — саме така велика кількість глядачів могли оцінити високий рівень сервісу фірми Павла Воронюка.
Але в розвиток бізнесу втрутилась пандемія COVID-19. Життя в Словенії «пішло на карантин», все закривалось. Тому довелось шукати вихід, щоб зберегти компанію та продовжити співпрацю з водіями. Після певних роздумів Павло Воронюк вирішив змінити модель розвитку компанії й переорієнтуватись на міжнародні перевезення. Ці зміни позитивно вплинули на бізнес і компанії вдалося залучити нових клієнтів зі всієї Європи.
Реклама«Середня кількість кілометрів, які довелось їздити в день, складала в межах 800-1200», — каже Павло в коментарі журналісту інтернет-видання PMG.ua.
«І оскільки ми так багато їздили, для нас була проблема постійно зупинятися та оплачувати автодороги в Австрії, Чехії, Словаччині, Угорщині. Крім цього, влітку та взимку водії потрапляли в затори перед платними тунелями в Австрії. А кожна така зупинка — це втрата дорогоцінного часу. Тому коли Словенія анонсувала запуск оплати автодороги в діджитал-форматі, я зрозумів, що оплата в одному місці всіх країн на маршруті може бути класним рішенням як для нас, так і для всіх водіїв в цілому. Я дізнався, що такої діджитал-платформи в Європі поки не існує й це був неабиякий шанс запустити дещо інноваційне», — зазначив розробник сервісу vignette.id.
Vignette.id — інноваційний продукт
Павло Воронюк розповів, що для створення застосунку в нього вже була певна база знать. Мова про Front-End, проєктування UX/UI, запуск рекламних кампаній в Google Ads. Єдина позиція, яку потрібно було закрити — це Back-End. Саме тут згодився досвід роботи HR, тому розробник знайшов не тільки людину, щоб закрити вакансію, а й партнера.
На запуск першої версії vignette.id знадобилось близько 2 місяців роботи. Найпершою країною, яку додали у сервіс, була Словенія. Застосунок запустився 26 січня 2022 року.
Успіх застосунку
«Перші продажі почали надходити через тиждень після запуску рекламних кампаній. До кінця квітня 2022 року у нас уже були інтегровані Словенія, Австрія, Словаччина, Чехія. Зараз в нас є ще Угорщина, Румунія, Болгарія та незабаром зʼявиться Швейцарія», — розповів творець vignette.id Павло Воронюк.
«Зараз щоденно водії зі всіх куточків Європи користуються нашими додатками та вебверсією. В середньому вони купують проїзд дорогами 2-3 країн, що підтверджує мою теорію про полегшення планування подорожей для водіїв.
РекламаСеред країн-лідерів можна відзначити Німеччину, Австрію, Хорватію, Данію. Україна посідає 5 сходинку серед активних користувачів. Загалом сервіс налічує 3 мільйони унікальних користувачів, які хоча б 1 раз здійснили покупку. Та близько семи мільйонів проданих оплат. Це як і наші прямі користувачі, кількість яких значно переважає, так і користувачі наших партнерів.
Павло ВоронюкРозробник застосунку vignette.id
«Також успіхом я можу назвати ще й те, що нам почали надходити цікаві пропозиції в B2B сегменті, а саме нас розгледіли різні компанії й поступово інтегрують сервіс до себе в застосунки», — зазначив розробник застосунку.
Зараз співпрацювати з сервісом vignette.id бажають компанії з Хорватії, Словаччини та Польщі. Але Україна також не стоїть осторонь. Наразі Павло Воронюк приїхав додому, щоб знайти й тут бізнес-партнерів. Приємно, що продуктом зацікавилась велика українська компанія, послугами якої користуються чи не всі українці. Творець vignette.id поки не конкретизує, хто це, але перспектива співпраці виглядає обнадійливою.
Менші компанії також проявляють неабияку зацікавленість в інноваційному сервісі та цікавляться форматом можливої співпраці. Загалом Павло Воронюк зазначив, що вони відкриті до пропозицій і готові до взаємовигідної співпраці з вітчизняними компаніями.
Переваги використання vignette.id
«Попри те, що ціни в застосунку трішки вищі від тих, які є на заправках (мова про придбання дозволу на проїзд на АЗС країн Європи — ред.) — цінність, яку ми надаємо, перекриває це. В нас є пуш-сповіщення (миттєві сповіщення на телефон) про активацію та закінчення терміну дії. Тільки в нас є цілодобова служба підтримки в чаті застосунку, яка розмовляє, в тому числі українською мовою, і яка може знайти навіть хороший готель на вашому маршруті. Або допомогти в разі несправності автомобіля чи надати послуги, пов’язані з перекладом. Також в нас можна розрахуватися картками Mastercard/Visa та ApplePay/GooglePay. Тут нашим партнером виступає Revolut, що гарантує повну безпеку платежів», — розповідає Павло про унікальність застосунку vignette.id.
Не тільки допомогти, а й трохи заробити дає змогу сервіс. Адже vignette.id має реферальну програму. Причому безстрокову. Тобто, якщо користувач поділиться посиланням з друзями й вони будуть розраховуватись за платні дороги в ЄС, то за кожну віньєтку користувач отримує нарахування, які можна використати для оплати власних проїздів. У випадку активного використання, проїзд може навіть бути безкоштовним.
Реклама«Це також крутий інструмент пасивного заробітку для тревел- та автоблогерів», — додав Павло Воронюк.
Вже невдовзі сервіс vignette.id масштабно оновиться. Буде додано ще більше функціоналу та інших приємних сюрпризів.
Наразі застосунок можна встановити як на Android, так і на iOS.