Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

АЗК UPG представив дитяче меню

АЗК UPG представив дитяче меню
Фото: Пресофіс АЗК UPG

Тема сімейності є дуже близькою для бренду UPG. Родини з дітьми — часті відвідувачі автозаправних комплексів, тож компанія дбає, щоб перебувати тут було комфортно кожному, навіть найменшому клієнту.

Для цього у вбиральнях комплексів передбачені дитячі умивальники, які розміщені на правильній висоті, а в залах VIVO café — стільчики для годування немовлят. У закладах є бізіборди — іграшки, які розвивають дрібну моторику та допомагають малюкам із цікавістю вивчати світ. Крім того, влітку UPG запустила власний бренд морозива ice U, палкими шанувальниками якого, звісно, є діти. Наступним кроком стало створення дитячого меню.

ВІДЕО ДНЯ

Тож, завітавши на АЗК, ви зможете ситно та смачно пообідати усією сім’єю. В оновленому меню VIVO café тепер є страви, розроблені спеціально для дітей з урахуванням їхніх смакових уподобань та зацікавлень.

АЗК UPG представив дитяче меню – 01
Фото: Пресофіс АЗК UPG
Реклама

Перелік популярного на UPG бургер-меню, до якого входить сім видів культової страви, доповнено кідс-чизбургером меншого розміру. Також у меню з’явилися курячі нагетси для дітей. Усе це можна замовити у спеціальному боксі. До нього також увійде хрумка картопелька з соусом, сік та ще одне цікаве доповнення — іграшка-сюрприз.

«Продумуючи страви для найменших відвідувачів, ми, звичайно, орієнтувалися на те, щоб передусім це було смачно та ситно. Але наша ідея полягала й утому, щоб звичайний обід перетворився для малечі на цікаву та захопливу історію. Саме тому наші бокси такі яскраві та наповнені стравами, які обожнюють усі діти. На додачу — іграшка, адже це завжди про посмішку», — розповіла маркетинг-директорка групи компаній UPG Надія Гануліч-Манукян.

Реклама

У компанії переконані, що попри все українські діти мають відчувати радість. Тож прагнуть, щоб «Дуже дорослий бокс» тішив їх, а кожен візит на UPG перетворювався на маленьке свято.

Завжди будьте в курсі цін на пальне, акцій та новин мережі, долучившись до офіційного чат-боту АЗК UPG у Telegram.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно