Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • Почалось розблокування банківських карток пенсіонерів, які пройшли ідентифікацію

Почалось розблокування банківських карток пенсіонерів, які пройшли ідентифікацію

Почалось розблокування банківських карток пенсіонерів, які пройшли ідентифікацію

Банківські картки отримувачів пенсій та соцвиплат в Ощадбанку, які пройшли ідентифікацію, почали розблоковувати.

Це стосується внутрішньо переміщених осіб, яких було взято на облік до 24 лютого 2022 року, — інформує міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.

ВІДЕО ДНЯ

Відповідне питання розглянули на щотижневому засіданні Координаційного штабу з питань забезпечення реалізації прав і свобод внутрішньо переміщених осіб під головуванням Віцепрем’єр-міністра Ірини Верещук.

Читайте також:
Прийде підозріле SMS, далі з картки можуть зникнути гроші: для українців озвучили попередження
Реклама

На цей момент процедура щодо розблокування карток зазначених громадян можлива тільки через Viber. По перших 59 зверненнях, які були передані Пенсійним фондом України на опрацювання до 27 березня 2024 року, вже почала відбуватися відеоідентифікація для зняття лімітів. У зв’язку з цим Ощадбанк повідомив, що вдалося зв’язатися із майже 30 клієнтами банку, картки яких у результаті були розблоковані.

До Ощадбанку було передано вже близько 300 звернень ВПО щодо розблокування карток, які надійшли на гарячу лінію Мінреінтеграції 1548 та до громадської організації «Донбас СОС».

Реклама

Наразі розглядається можливість розширення Ощадбанком каналів для контактування з клієнтами, які перебувають на ТОТ. А також врахування потреб осіб із порушеннями зору чи слуху під час проведення відеоідентифікації шляхом залучення перекладача жестової мови або персонального асистента.

Раніше один з великих банків звернувся до українців з важливим уточненням про картки.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно