Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • Для жінок, які змінили прізвище після виходу заміж, опублікували одне роз’яснення

Для жінок, які змінили прізвище після виходу заміж, опублікували одне роз’яснення

Для жінок, які змінили прізвище після виходу заміж, опублікували одне роз’яснення
Фото: Depositphotos

Це роз’яснення стосується жінок-підприємців і надали його у Пенсійному фонді України. Там розповіли, що їм потрібно зробити, щоб мати змогу отримати допомогу по вагітності та пологах.

«Я — фізична особа-підприємець, вийшла заміж, змінила прізвище та місце проживання. Що я маю зробити, щоб у майбутньому отримати допомогу по вагітності та пологах?»

ВІДЕО ДНЯ

Ось на таке питання надали роз’яснення у Пенсійному фонді.

У разі зміни фізичною особою-підприємцем (ФОП) прізвища, місця проживання або інших персональних даних для подальшого отримання соціальних виплат, включно з виплатами по вагітності та пологах, необхідно оновити ці дані.

Реклама
Читайте також:
З’явилась важлива новина для українців, яким виповнилось 60 років

Можна звернутися до:

Реклама
  • податкового органу — протягом місяця з моменту змін для заміни облікової картки платника податків та оновлення даних у реєстрах, що стосуються підприємницької діяльності,
  • державного реєстратора — для внесення оновлених даних до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань,
  • територіального органу Пенсійного фонду України — протягом десяти днів з моменту виникнення зазначених змін для оновлення персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та внесення змін до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Також необхідно звернутися до:

  • банківських установ — для зміни виплатних реквізитів,
  • сімейного лікаря — для оновлення медичної декларації (е-лікарняний не буде створено, якщо персональні дані в декларації не збігаються з даними Реєстру застрахованих осіб).
Реклама

Нагадаємо, в Україні на 2026 рік готують велике нововведення.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно