Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 310 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 17 400+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 800+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 15 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1800+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

«Нова пошта» запровадила зміни для своїх клієнтів

«Нова пошта» запровадила зміни для своїх клієнтів

«Нова пошта» озвучила приємну новину для українців.

Йдеться про те, що компанія скасувала оплату за повернення посилки і комісію від оголошеної вартості для відправника у разі відмови одержувача від отримання.

ВІДЕО ДНЯ

Клієнтам пояснили, що раніше відправник мав сплатити 0,5% від оголошеної вартості під час повернення посилки, якщо одержувач відмовився або не забрав її. Та надалі платити за це українцям не доведеться, бо комісію скасували. Крім того, клієнтам більше не доведеться оплачувати повернення товару відправнику у разі, якщо товар не підійшов.

Читайте також:
«Укрпошта» вводить зміни в оплаті посилок від ФОПів
Реклама

Насамперед зміни відчують ті українці, які роблять багато комерційних відправок. Адже знизяться їх витрати на повернення товару, який не забрали.

У «Новій пошті» зазначають, що вони відмовились від комісії за оголошену вартість для того, щоб за повернення не потрібно було платити нічого — ні отримувачу посилки, ні відправнику.

Реклама

Нагадаємо, «Нова пошта» підвищила тарифи із 1 жовтня.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно