Відповідь відразу прийде на телефон: Нафтогаз для всіх повідомив важливу інформацію

Газопостачальна компанія Нафтогаз України розповіла про можливості чатботів. Вони можуть допомогти стосовно значної кількості питань.
Кожен споживач може отримати миттєву допомогу, пораду чи необхідну інформацію стосовно безлічі питань через свій телефон. Нафтогаз розробив сервіс у вигляді чатботів для надання цілодобової підтримки.
ВІДЕО ДНЯМожна пригадати період, коли переважна кількість «газових випадків» вирішувалась тільки особистим візитом до установи. Зараз ця необхідність практично відпала, адже з’явився цифровий сервіс. Йдеться про чатботи у Viber та Telegram.
РекламаПринцип їх роботи максимально простий. Спочатку клієнт Нафтогаз України формує запит, а далі система миттєво опрацьовує інформацію і надсилає відповідь на телефон. Це дає змогу максимально швидко зібрати чи передати дані та не стояти у чергах у відділенні.
Які можливості надають чатботи:
Реклама- вони слугують для передачі показників газового лічильника,
- надають свіжі дані про стан рахунку (чи немає заборгованості),
- безпосередньо є помічниками під час оплати за газ,
- надають інформацію про особовий рахунок Нафтогаз,
- якщо є пільги, то ця інформація так само міститься у меню,
- дають змогу сформувати акт звірки чи довідку про відсутність заборгованості.
Перед цим видання детально розповідало, для чого саме потрібна довідка про те, що немає боргів за газ. Частині споживачів без неї не обійтись у кількох випадках.