Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 313 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 400+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 000+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • Підготуйтесь, може знадобитись: що робити, якщо банкомат не видав гроші, але списав

Підготуйтесь, може знадобитись: що робити, якщо банкомат не видав гроші, але списав

Підготуйтесь, може знадобитись: що робити, якщо банкомат не видав гроші, але списав

Банкомат не видав гроші, але списав їх з картки. Мабуть, в таку ситуацію потрапляла певна кількість громадян. Публікуємо інформацію, що робити в такому випадку та чи можна до цього підготуватись.

Перша порада, якщо банкомат не видав гроші, але списав їх, це відразу звернутись до служби підтримки банку. Телефонувати потрібно у той банк, який видав картку. Номер можна знайти на офіційному сайті фінансової установи.

ВІДЕО ДНЯ

Варто бути готовим до того, що працівники запитають деякі дані операції, зокрема дату, час і місце невдалого зняття грошей. Потрібно чітко описати ситуацію і повідомити: банкомат просто видав помилку чи він перестав працювати (таке трапляється під час відключень електроенергії).

Читайте також:
Для всіх, у кого є стара картка ПриватБанку: чи потрібно її тепер міняти
Реклама

В жодному разі не викидайте чек, якщо такий був виданий пристроєм, або не стирайте повідомлення у вашому смартфоні, якщо воно надійшло.

Якщо банкомат розміщений у банку, є змога запитати працівників про алгоритм дій. Якщо у торговому центрі або на вулиці, то лише телефоном можна з’ясувати подальші дії.

Реклама

Після отримання відповідної інформації банк розпочне розслідування. Якщо банкомат належить саме їм, повернення коштів зазвичай відбувається у дуже короткий термін. У випадку використання банкомата іншої фінансової установи, процес може тривати довше.

Після підтвердження технічного збою гроші будуть автоматично зараховані на картку. Якщо ж банк відмовиться визнавати помилку, у вас залишається можливість звернутися до фінансового регулятора для подальшого розгляду справи.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно