Дехто вже таке помічав на касі: як покупців обманюють у супермаркетах

Супермаркети для залучення клієнтів часто запроваджують різні акції. Але українців застерігають від поспішних покупок і радять уважно придивитись до цінників та перевірити їх на касі.
В час високих цін, доволі низьких зарплат та важкої економічної ситуації, покупці часто шукають дешевші товари. Низькі ціни періодично досягаються рекламними знижками та акціями. Не варто плутати ці два визначення, адже вони мають різні маркетингові стратегії.
ВІДЕО ДНЯРекламні знижки надають переважно на новий товар і для того, щоб споживачі його спробували й оцінили. Надалі, після певного періоду, знижка перестає діяти й товари реалізовуються за повною ціною. Водночас акції діють у період свят або ж в момент, коли потрібно розпродати стару партію товарів.
РекламаУ Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів звернули увагу, що будь-яка реклама про зниження ціни повинна містити вказівку місця проведення розпродажу (назву торгової мережі), дату початку і закінчення, розмір знижки або співвідношення нової та старої ціни.
Як людей обманюють у супермаркетах
У магазинах нерідко трапляються ситуації, коли на ціннику вказана акційна або знижена вартість товару, а на касі покупцю називають іншу, вищу суму. Важливо знати, що покупці мають повне право сплатити саме ту ціну, яка зазначена на полиці. Адже саме ця інформація вплинула на рішення придбати товар.
РекламаСпоживачам радять завжди уважно читати всю обов’язкову інформацію на упаковці товару. Це особливо важливо, коли ціна суттєво знижена. У таких випадках варто перевірити термін придатності продукту, щоб не придбати товар із вичерпаним строком споживання.
Якщо права як споживача були порушені, а продавець відмовляється виконати законні вимоги — не потрібно зволікати зі зверненням до територіального управління Держпродспоживслужби області. Фахівці допоможуть відстояти інтереси споживачів.
Нагадаємо, в усіх магазинах України хочуть запровадити європейські цінники.