«Нова пошта» пояснила, як працювати з післяоплатою, щоб не заблокували рахунок

У мережі поширюється інформація про нібито обмеження на відправлення посилок з післяплатою. Це викликає занепокоєння серед користувачів, особливо підприємців та приватних осіб.
«Нова пошта», як йдеться у повідомленні пресслужби компанії, не вводила жодних обмежень на кількість відправлень або отримань посилок, включно з післяплатою. Клієнти можуть і надалі вільно користуватись усіма доступними сервісами.
ВІДЕО ДНЯВ чому тоді труднощі?
Ситуація пов’язана не з політикою «Нової пошти», а з вимогами державного регулювання у сфері фінансового моніторингу. Згідно із Законом України № 361-IX, усі фінансові установи, зокрема NovaPay, повинні перевіряти клієнтів на відповідність критеріям ризику. Це включає аналіз операцій на предмет законності, цілей переказів та можливих зв’язків з іншими транзакціями.
РекламаУ випадках, коли фізична особа регулярно отримує великі суми післяплати, NovaPay зобов’язана призупинити надання послуг до моменту з’ясування джерела коштів та мети операцій. Це стандартна процедура у межах чинного законодавства, спрямована на боротьбу з фінансовими зловживаннями та відмиванням коштів.
Як уникнути обмежень?
Якщо ви плануєте або вже ведете підприємницьку діяльність, оптимальним рішенням буде офіційна реєстрація ФОП або іншої юридичної форми. Це дасть змогу укласти договір з «Новою поштою» та NovaPay на офіційну співпрацю, що дозволить отримувати платежі без обмежень і з додатковими перевагами для бізнесу.
РекламаНагадаємо, «Нова пошта» запровадила зміни для фізичних осіб, які відправляють посилки накладеним платежем.