При знятті грошей може статись: як діяти, коли банкомат заблокував картку

Банкомат забрав картку, тобто заблокував її у пристрої та не видає, — така ситуація не є поодинокою. Головне не хвилюватись і діяти згідно з алгоритмом.
Існує кілька основних причин, через які банківська картка застрягла всередині. Зокрема, через технічні проблеми. Пристрій може зависнути або дати збій саме під час зняття готівки. Це найчастіша причина проблем з поверненням картки.
ВІДЕО ДНЯЩе може бути ситуація, при якій користувач кілька разів неправильно ввів PIN-код або через саму картку (вона пошкоджена або є у так званому стоп-листі).
РекламаЩо робити, якщо банкомат забрав картку
- Для початку натисніть кнопку «Скасувати» або «Cancel» і потримайте кілька секунд. Іноді це допомагає повернути платіжку.
- Якщо не подіяло, то знайдіть номер підтримки. На банкоматі він завжди є, зателефонуйте та розкажіть про проблему.
- Якщо банкомат знаходиться у відділенні банку, одразу підійдіть до співробітника.
У разі блокування картки десь у магазині, то зв’яжіться з контакт-центром свого банку. Попросіть заблокувати картку для безпеки (назвіть свої дані та номер картки, вкажіть адресу банкомата, де сталась неприємна подія).
Не відходьте від банкомата. Залишайтеся поруч, доки не заблокуєте картку. Банкомат може перезавантажитись та віддати картку. Тоді нею зможе скористатись хтось інший.
Навіть якщо проблема здається технічною, завжди блокуйте картку. Це убереже ваші гроші від крадіжки.
Власний банк зазвичай повертає платіжку протягом доби. Чужий банк може тримати картку до тижня. Іноді простіше замовити нову платіжку, ніж чекати повернення старої.
Раніше ПриватБанк звернувся з уточненням про термін дії карток.