Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 313 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 400+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 000+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Один раз на 30 днів, рівно о 20:00 почнеться: для українців озвучили уточнення

Lifecell розповів про зміни раз на 30 днів
Фото: Depositphotos

Кожен тариф потрібно вчасно оплатити і мобільний оператор Lifecell (Лайфселл) пояснив, як можна автоматизувати цю дію. Для цього можна налаштувати автоматичну оплату раз на 30 днів.

Всі абоненти повинні сплачувати певну суму згідно з обраним тарифом. Для абонентів Lifecell, які користуються послугами мобільного оператора на умовах передоплати, періодичність становить один раз на 30 днів, а в окремих випадках — раз на 4 тижні.

ВІДЕО ДНЯ

Бувають випадки, що людина забуває поповнити рахунок. Мобільний оператор регулярно надсилає нагадування, але повідомлення може загубитись в інформаційному потоці. Щоб була можливість і надалі телефонувати та використовувати мобільний інтернет, можна налаштувати автоматичну оплату.

Читайте також:
З таких номерів більше телефонувати не будуть: в Україні заборонили деякі дзвінки
Реклама

Принцип її роботи чіткий і зрозумілий. Один раз на 30 днів рівно о 20:00 з вказаної абонентом банківської картки знімається сума, яка необхідна для оплати за тариф. Наприклад, якщо вартість становить 190 гривень, то саме ця сума спишеться з рахунку на користь мобільного оператора. Це відбувається за день до оплати за тариф.

Лайфселл надав уточнення про автоматичну оплату

Оператор також озвучив інформацію для українців, що стається у разі відсутності коштів на рахунку. В цьому випадку відбудеться друга спроба зняття коштів — на наступний день і так само вона почнеться рівно о 20:00.

Що важливо знати наперед кожному, хто збирається налаштувати автоматичну оплату:

  • штрафів чи «залізання в мінус» в разі відсутності грошей на банківській картці — немає,
  • якщо абонент вручну поповнить мобільний рахунок, то система додатково знімати гроші не буде, а наступне списання заплановане через 30 днів (або через 4 тижні, якщо такі умови тарифу),
  • за своєчасну оплату можна отримати додаткові хвилини та більший обсяг мобільного інтернету (плюс 20 ГБ або безліміт).

Обсяг додаткових гігабайтів залежить від наявного тарифного плану. Наприклад, для власників «Максі» надається додатково 20 ГБ, а для користувачів з тарифом «Мега» — безліміт. Повний список зазначений у таблиці нижче.

Додаткові хвилини та обсяг інтернет від Lifecell
Додаткові хвилини та обсяг інтернет від Lifecell

Якщо оновлення тарифу Lifecell потрібно раніше, то абонент може це зробити у мобільному застосунку оператора. Загалом все управління автоматичною оплатою так само здійснюється із застосунку.

Нагадаємо, ще один великий український мобільний оператор — йдеться про Київстар — запроваджує зміни з 28 жовтня. На цей раз для абонентів у кількох областях запрацює 4G.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно