Вже почали надсилати такі повідомлення: Ощадбанк звернувся до українців із важливою інформацією
Ощадбанк оприлюднив актуальну для своїх клієнтів інформацію і звернувся з важливим нагадуванням.
Йдеться про те, що останнім часом клієнти фінустанови одержують повідомлення, в яких мовиться про необхідність оновити особисту інформацію. Щоправда, пройти таку процедуру треба не всім українцям, які є клієнтами Ощадбанку.
ВІДЕО ДНЯБагатьох громадян цікавить, чому ж фінансова установа надсилає деяким клієнтам повідомлення з проханням пройти процедуру оновлення особистої інформації і надати достовірні дані. Деякі клієнти навіть почали звертатися до Ощадбанку, аби з’ясувати, чи доведеться оновлювати дані, якщо вони залишились незмінними.
У пресслужбі банку пояснюють, що вимога оновити персональні дані — це вимога всіх банківських установ, які діють в Україні. Це питання регулює відповідний закон. Тому такі повідомлення час від часу надсилають клієнтам банку з різною періодичністю. Декому треба частіше проходити процедуру, декому — рідше. Насамперед це залежить від ступеня ризику.
Але загалом у разі високого ризику клієнтам фінустанови бажано оновлювати дані не більше ніж раз на рік. Якщо ж ризик середній — оновлювати інформацію доведеться раз на три роки, а якщо ризиків нема — раз на пʼять років.
Як оновити персональні дані в Ощадбанку
Для того, аби оновити особисту інформацію, клієнти банку, які отримали відповідне повідомлення, мають пройти процедуру впродовж 30 діб. Зробити це можна у кілька кліків у мобільному застосунку банку або ж у відділенні фінансової установи.
Нагадаємо, ПриватБанк попередив українців про деякі зміни, які вже ввели.