Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 326 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 16 300+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 12 900+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • Після 1 січня у магазинах більше продавати не будуть: з прилавків зникнуть популярні назви товарів

Після 1 січня у магазинах більше продавати не будуть: з прилавків зникнуть популярні назви товарів

Після 1 січня у магазинах більше продавати не будуть: з прилавків зникнуть популярні назви товарів
Фото: Depositphotos

Не самі товари зникнуть, а тільки їх назви, які в Україні зараз є дуже популярними. Для споживачів пояснили, для чого запроваджують такі зміни після 1 січня 2026 року.

Більше відомих ще з радянських часів назв на деяких напоях не буде. Українці не зможуть купити саме вітчизняний продукт із назвами «шампанське», «коньяк», «херес» чи «портвейн». Напої й надалі будуть на прилавках магазинів, тільки під іншим найменуванням.

ВІДЕО ДНЯ

Наприклад, вживатимуться міжнародно коректні «ігристе вино», воно ж шампанське, та «бренді» – той самий коньяк.

Читайте також:
Ще 2 дні на 45-100 гривень дешевше: в АТБ суттєво знизили ціни на кілька товарів
Реклама

Перший віцепрезидент Торгово-промислової палати України Михайло Непран пояснив, що ці зміни продиктовані юридичними моментами. У коментарі виданню Главком він зазначив, що Україна взяла на себе зобов’язання захищати європейські географічні значення. Згідно з нормами Світової організації торгівлі, географічні назви так само охороняються законодавством, як і торговельні марки.

Михайло Непран наголосив, що прагнення України до міжнародного визнання власних географічних зазначень – таких як «Гуцульська бринза», «Херсонський кавун» чи «Мелітопольська черешня» – неможливе без поваги до аналогічних прав інших країн. За його словами, держава поступово відмовляється від застарілої радянської традиції довільного використання назв і переходить до сучасної правової моделі, у якій кожне найменування розглядається не як абстрактне поняття, а як об’єкт інтелектуальної власності, що потребує визнання та захисту.

Які зміни побачать споживачі після 1 січня 2026 року

Виробникам доведеться переробити етикетки. Фактично, це і буде тією зміною, тому з прилавків магазинів зникнуть популярні зараз назви товарів. Натомість будуть нові:

  • бренді,
  • ігристе вино,
  • кріплене вино.

Виробники й надалі випускатимуть напої, тільки з іншим маркуванням.

Раніше видання пояснювало, у яких магазинах можна витратити 1000 гривень зимової підтримки.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно