«Форвард Автоцентр»: шляхом успіху

Економіка  8 серпня 2013 року, 11:00 1361
Історія концерну «Volkswagen» почалася восени 1933 року. Рейхсканцлер Німеччини Адольф Гітлер висунув вимогу: створити для німецького народу міцний і надійний автомобіль, що коштував би не більше 1000 рейхсмарок. Він накидав ескіз на аркуші паперу, позначив основні пункти програми і попросив назвати ім'я конструктора, який нестиме відповідальність за виконання урядового замовлення. Ним став Фердинанд Порше. Майбутнє авто так і назвали - «Volks-Wagen», тобто «народний автомобіль». Рівно через сім десятиліть вже всесвітньовідомий автомобільний бренд Volkswagen офіційно з’явився на західному кордоні України - у Закарпатській області. Логічно, що повноправним представником ведучої німецької марки тут зміг стати найуспішніший та динамічно зростаючий оператор автомобільного ринку краю – молода, але амбітна компанія «ЗакарпатЄвроТранс». На той момент вона мала невеличкий мультибрендовий автосалон у Мукачеві, але вже незабаром було взято курс на окреме представництво відомих автомобільних брендів у краї. Тому було прийнято рішення про будівництво окремих автоцентрів, які відповідатимуть усім вимогам автомобільних виробників. Усього за 2 роки на околиці Мукачева з’явився Автоград — потужний комплекс концептуальних автосалонів. Першим на початку 2007 року було відкрито саме автоцентр офіційного дилера Volkswagen - компанії «ФОРВАРД Автоцентр», що також належить до групи компаній ZET та є своєрідним «спадкоємцем» компанії «ЗакарпатЄвроТранс» у ролі офіційного дилера Volkswagen. У далекому вже 2003 році автомобільний ринок Закарпаття, як і України, був зовсім іншим – далеко не таким цивілізованим та впорядкованим. Крім не найкращої економічної ситуації, на ринку праці не вистачало кваліфікованих та досвідчених кадрів, а організаторам бізнес-процесу постійно доводилось відкривати щось нове, йдучи незвіданою дорогою. Адже статус офіційного дилерського підприємства одного з найпотужніших світових автобрендів є не тільки престижним, але й дуже відповідальним та вимагає відповідності високим стандартам. Одним з найбільших надбань компанії «ФОРВАРД Автоцентр» є її персонал. Адже незалежно від того, йде мова про менеджера з продажу автомобілів, фінансового спеціаліста, майстра-приймальника чи працівника СТО, успіх загальної справи залежить від кожного з них. Саме тому всі «форвардівці» постійно проходять курси підвищення кваліфікації, відвідують інші автоцентри щоб набратись досвіду спілкування з клієнтами, ефективного та швидкого обслуговування автомобілів, шукають нові, більш вигідні варіанти оформлення кредитів та страхування. Зусилля персоналу розподілені так, що клієнт майже не витрачає власного часу ні на оформлення автомобіля в органах МРЕВ, ні в банку, ні в страховій компанії. У широкій модельній лінійці Volkswagen майже кожен автомобіліст може знайти «своє» авто. А допомагатимуть у цій приємній справі кваліфіковані спеціалісти відділу продажу, які нададуть потрібні консультації та підберуть індивідуальний набор опцій. Такий підхід дозволяє клієнту підібрати потрібне оснащення та обрати автомобіль у відповідності з власними потребами. Щоб на власному досвіді переконатися у перевагах автомобілів Volkswagen та відчути високий рівень європейського інжинірингу, будь-який потенційний покупець має можливість провести тест-драйв. Сучасний автомобіль – це складний технічний виріб. У першу чергу, «електронно» та «електрично». Насичене високотехнологічним обладнанням, таке авто потребує кваліфікованого підходу та точної діагностики. Все це має станція технічного обслуговування офіційного дилерського підприємства «ФОРВАРД автоцентр». СТО обладнана спеціальною апаратурою та унікальним інструментом. До того ж дилерський центр має технічну можливість звернутись на завод в режимі онлайн завдяки прямому порталу електронного зв’язку, що з’єднує авто з виробником. Важлива відмінність офіційної сервісної станції – метод приймання та видачі автомобіля. Для цього існує пост експрес-сервісу та лінія контролю. На авторизованій СТО є обладнання, аналогів якого на «універсальних» станціях немає внаслідок його високої вартості та вузької спеціалізації. Наприклад, СТО «ФОРВАРД Автоцентр», яке займається післяпродажним обслуговуванням автомобілів Volkswagen, має спеціальні електронні діагностичні прилади, гальмівний стенд, стенд для перевірки амортизаторів, димомір та газоаналізатор, стенд для регулювання освітлювальних приладів, стенд для балансування та шиномонтажу усіх видів коліс незалежно від їх розміру та профілю, а також 3D-стенд для регулювання розвалу-сходження. Кожне робоче місце обладнано за останнім словом техніки. Спеціалісти СТО мають доступ до внутрішньої інформації завдяки заводському порталу DISS, який здійснює постійну технічну підтримку. Щодо запчастин, то для їх замовлення дилерське підприємство використовує спеціальну програму ЕТКА, яка постійно оновлюється в онлайн-режимі. Не менш важливі відмінності офіційної СТО – зручне розташування, наявність кімнати для відпочинку та кафе з оглядовим вікном в цех сервісу. На обслуговування можна записатись по телефону, а для постійних клієнтів передбачена так звана програма лояльності – система знижок, яку розвивають тільки серйозні сервісні підприємства, що думають не про короткотермінову вигоду. Саме це і відрізняє офіційне дилерське підприємство «ФОРВАРД Автоцентр» від несертифікованих СТО та «сірих» дилерів. Сьогодні будь-який клієнт компанії знає, що не тільки візуально, але і за принципами роботи цей автоцентр нічим не відрізняється від всії інших підприємств, що працюють за єдиними світовими стандартами Volkswagen. Найкращим визнанням цього є «інтернаціональний» склад клієнтів, серед яких є громадяни не тільки з сусідніх Угорщини, Румунії чи Словакії, а навіть жителі Німеччини, Італії, Фінляндії та Норвегії! За таким успіхом «ФОРВАРД Автоцентр» стоять десятки працівників та десять років важкої роботи, завдяки чому кожен «форвардівець» може чесно сказати: «Вдосконалюємо себе для Вас».
Джерело: На правах реклами
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі - 0