Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

На базі Мукачівської райспоживспілки відбувся відомчий ярмарок

На базі Мукачівської райспоживспілки відбувся відомчий ярмарок
Споживча кооперація, як складова галузь вітчизняної економіки, за роки так званих нових ринкових відносин пережила великі зміни і випробування, витримала жорстку конкуренцію, часто – у нерівних...

Споживча кооперація, як складова галузь вітчизняної економіки, за роки так званих нових ринкових відносин пережила великі зміни і випробування, витримала жорстку конкуренцію, часто – у нерівних умовах з приватними підприємцями і довела, причому уже історично, свою необхідність і життєздатність. Поміркуємо більш по суті: кооперація обслуговує переважно сільське населення, а воно проживає і у віддалених присілках, куди доставляти продукти й товари і складно, і затратно – особливо у зимову негоду. Сюди не піде підприємець, бо він шукає для себе, перш за все, комерційну вигоду, швидку віддачу. А тут скоріше – збитки. Але заради людей, яким потрібні товари першої необхідності щоденно, кооперація змушена йти на явні втрати, покриваючи їх у більш вигідних торгових точках. Тому, зрозуміло, у кооперації мусять працювати фахівці сумлінні, чесні, самовіддані і підприємливі. Тут, звичайно, не можна обійтись без творчості, розрахунків, інколи виправданих ризиків. Все повинно працювати на розвиток і перспективу. Кооператори області готові до цього. Саме таку мету переслідував черговий захід Закарпатської облспоживспілки, організований і проведений на базі Мукачівської райспоживспілки. Тут відбувся відомчий ярмарок для укладання договорів на поставку товарів виробниками підприємств системи для споживачів. У залі, де проходила виставка, було представлено ковбасні та м’ясні копченості Мукачівського міськкоопторгу, хлібобулочні та кондитерські вироби споживчих товариств Кольчина і Чинадієва, запропоновані послуги Хустської бази, будівельних організацій. На ярмарку були присутні і представники Луцького спирто-горілчаного заводу. Відкрив робоче зібрання заступник голови правління облспоживспілки Іван Іванович Митрьо. Він поінформував про розв’язання конкретних питань, запросив учасників поділитись думками і пропозиціями, нагадав керівникам районних споживчих спілок і товариств, кооперативних підприємств про важливі завдання, які слід вирішувати на місцях. Зокрема, Іван Іванович наголосив і на необхідності ведення належної бухгалтерської звітності, нагадав про факт перевірки контролюючими органами фінансово-господарської діяльності усіх структур системи споживчої кооперації. Перевіряючі звертають особливу увагу на такі питання: безоплатна передача основних засобів в оренду, списання основних засобів, створення нових споживчих товариств та передача їм статутних капіталів від системи споживчої кооперації, нарахування податків, своєчасний розрахунок, виплата заробітної плати тощо. Всі ці питання мають вирішуватись в межах законів і на основі статутів та відповідних нормативних документів Укоопспілки. Потім на ярмарку було підведено підсумки виконання договорів на поставку продукції в минулому році, проаналізовано хід фінансових розрахунків. У 2010 році система споживчої кооперації області уклала 161 договір купівлі-продажу на суму 83,1 тис. гривень. Позасистемна продажа продукції значно перевищила внутрісистемну. Внутрісистемні договори повністю виконали лише Мукачівська, Іршавська, Рахівська, Перечинська, Ужгородська райспоживспілки. Зупинив спад виробництва ковбасних виробів та копченостей Мукачівський міськкоопторг. Збільшено виробництво на 1,5 тонни. Причому коопторг активізував власну реалізацію продукції, але чимало договорів залишились не виконаними з вини замовників. Колектив Чинадіївської хлібопекарні збільшив випуск кондитерських виробів на 4,8 тонни, але ряд райспоживспілок області не налагодили співпрацю з реалізації такої продукції. Загальним недоліком у системі є те, що ми ще не навчилися жити і працювати за принципом «вироблено нами і продано нам». А це дуже важливо, бо за такою схемою загалом у світі розвиваються, зміцнюються, фінансово багатіють об’єднання, колективи, фірми. Завершився ярмарок підписанням нових договорів на поточний рік між виробниками і споживачами на поставку товарів і надання послуг. Кооператори оптимістично налаштовані долати економічні труднощі, нарощувати виробництво, розширювати сферу послуг та підвищувати якість обслуговування покупців. Ігор Возняк

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно