Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

На яблучний ринок країни вривається новий гравець із Закарпаття

На яблучний ринок країни вривається новий гравець із Закарпаття
ВІДЕО ДНЯ

Він вражає підходом та амбіціями

Соковиті яблука, вирощені за сучасними технологіями на місцевих садах, якими вже ласує вся Україна – такий продукт готує ужгородське підприємство «Яблогруп». На, між іншим, виключно закарпатських ресурсах. «Яблогруп Закарпаття» – це молодий та надзвичайно амбітний гравець на фруктовому ринку не тільки регіону, а й України. Всього чотири роки тому інвестори вирішили вкласти гроші в свій край, а саме у яблуневі сади. І планують робити це надалі – аби розвивати закарпатський продукт, створювати робочі місця та розвивати місцеву економіку.

Реклама

Якість та європейські технології

В 2012-ому на площі в 38 га в прикордонному селі Соловка, що на Ужгородщині, Закарпатської області працівники підприємства «Яблогруп Закарпаття» засадили перші яблуневі саджанці. Це були деревцята 8-ми різних сортів: сніголд, гала, ред джонапринц, муцу, айдаред, пінова, голден, чемпіон. Обрали саме їх, адже вони популярні в Україні та Західній Європі. «Наші яблука – це смачно, натурально і корисно, - зізнався один з акціонерів підприємства Василь Ябрик. – Ми спробували і побачили перспективу в цій сфері. До того ж, ніша ринку не особливо зайнята, якщо ти конкурентноспроможній гравець з системним підходом. Маючи досвід ведення всеукраїнського бізнесу, ми вирішили інвестувати гроші в цей проект».
І почали вирощувати не просто яблука, а унікальний продукт – суміш закарпатського клімату та європейських технологій. Саджанці яблунь придбали у місцевого виробника, а всю решту привозили з-за закордону – Італії, Угорщини, Голандії, Англії та інших країн Європи. На превиликий жаль, вітчизняні виробники не в змозі забезпечити садові господарства якісними та сучасними комплектуючими для вирощування та зберігання садової продукції. Це є також перспективна ніша для потенційного інвестора, яка логічно вписується в економічну інфраструктуру Закарпатського краю.

Реклама

За словами керуючого компанією Віталія Мельника, в саду тепер є 110 тисяч саджанців. «Ми працюємо над технологіями, аби через 2 роки збирати з одного гектара – мінімально 60 тон яблук, – поділився планами В. Мельник. – Таким чином, вийдемо в результат – 2 тисячі тон яблук різних сортів у рік. У майбутньому хочемо освоїти ще 28 га під яблука, аби збалансувати сортову палітру господарства та задовільнити ключових клієнтів».

Завдяки такій роботі продукт має попит на ринку. Вже зараз всю продукцію купують національні мережі продуктових супермаркетів. Клієнти цінують якість продукту. Те, що він дійсно такий, підтверджує і той факт, що яблуками вже зацікавилися за кордоном. «Плануємо працювати і на експорт», – ділиться секретом В. Мельник. Незабаром в Україні наша продукція буде представлена під власною торговою маркою, назва якої буде анонсована пізніше.

Успішність бізнесу підтверджує і бажання інвесторів розширяти виробництво. «Ми орендуємо близько 100 га землі і у 2018-2019 році будемо засаджувати нові площі, - розповів В. Ябрик. – А ще плануємо збудувати сховище для фруктів і ягід. Це дозволить бути більш стійкими до коливань на ринку та менше залежити від зовнішніх факторів. Плануємо залучити нові технології від досвідчених спеціалістів і саме з цією метою активно вивчаємо передовий досвід європейських колег. До речі, якщо є фермери зі своїми ідеями стосовно вирощування ягід та фруктів, то готові всіх вислухати та співпрацювати з ними». До всього сказано, В. Ябрик додав: “Ми робимо акцент не на масовості виготовлення продукту, а на його якості, та впізнаваності бренду, адже саме це – стратегія розвитку нашого підприємства”. 

Реклама

Україні – користь від наших яблук, а Закарпаттю – створення робочих місць та популяризація регіону, який колись славився садівництвом. Яблуневі сади «Яблогруп Закарпаття» – єдине діюче підприємство села Соловка, де мешкають трохи більше 800 людей. Компанія забезпечує селян роботою: від 20 до 70 місць, в залежності від сезону. В майбутньому роботи тільки побільшає. Окрім того, компанія постійно веде комунікацію з громадою села і допомагає у нагальних питаннях: ремонт дитячого садочку, дорожного покриття вулиць, організація Дня села, тощо. Окрема подяка керівництву місцевої громади за чітке та своєчасне реагування на потреби підприємства.

Нове керівництво та інший підхід

Покращення роботи підприємства пов’язують і зі зміною менеджменту компанії. Як розповів В. Ябрик, компанію «Яблогруп» започаткували четверо акціонерів. З 2015-ого року акціонери домовились про те, що залишаться надалі і будуть розвивати підприємство утрьох. В цьому ж році змінився і керуючий самого підприємства та головний агроном. Раніше керівником підприємства та співзасновником був Віктор Мартин, а головним агрономом Олександр Сиротенко.

Наразі чинним директором «Яблогруп» є Віталій Мельник. Новим агрономом стала Тетяна Чекан – молодий талановитий спеціаліст, випускник профільного факультету УжНУ. А головним інженером залишився і надалі місцевий житель Федір Йонаш. Нове керівництво у своїй роботі керується сучасними підходами до справи, а пріоритетом є якість продукту, технологічність та системність ведення справи.

Компанія планує в майбутньому продавати не тільки яблука а й інші фрукти, як то груша, вишня, абрикос, слива. Розглядає також технології вирощування ягід. Керівництво не виключає цю продукцію із майбутнього свого асортименту, роблячи великий внесок у розвиток економіки краю. Подальша переробка вирощуваної продукції є також у планах розвитку компанії.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно