Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • У системі "ПриватБанку" стався збій. Закарпатці скаржаться на роботу терміналів

У системі "ПриватБанку" стався збій. Закарпатці скаржаться на роботу терміналів

У системі "ПриватБанку" стався збій. Закарпатці скаржаться на роботу терміналів

Упродовж останніх днів багато скарг надходить до ТОВ "Закарпаттяенергозбут" з приводу неможливості оплатити рахунки за спожиту електроенергію через термінали окремих банків, зокрема, "ПриватБанку" та в системі "Приват24".  

ВІДЕО ДНЯ

ТОВ "Закарпаттяенергозбут" інформує, що між товариством та "ПриватБанком" ще наприкінці січня 2018 року укладено угоду щодо приймання платежів від споживачів. Проте через певні причини, не залежні від енергопостачальника, у електронних системах згаданого банку не "підтягує" реквізити  ТОВ "Закарпаттяенергозбут". У "ПриватБанк" запевнили дирекцію товариства про максимально оперативне вирішення питання.

Читайте також:
Термінали, банкомати та платіжні карти "ПриватБанку" незабаром не працюватимуть
Реклама

"Зі свого боку нагадуємо споживачам, що оплачувати рахунки через термінали, інші електронні сервіси "ПриватБанку", як й інших банків, можна, якщо ввести вручну всі реквізити, вказані у Ваших квитанціях. Також реквізити можна знайти на офіційному сайті ТОВ "Закарпаттяенергозбут", – повідомили в адміністрації компанії.

Як раніше писало "PMG.ua", у Мукачеві інкасаторський автомобіль "Приватбанку" потрапив у ДТП.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно