У системі "ПриватБанку" стався збій. Закарпатці скаржаться на роботу терміналів
Упродовж останніх днів багато скарг надходить до ТОВ "Закарпаттяенергозбут" з приводу неможливості оплатити рахунки за спожиту електроенергію через термінали окремих банків, зокрема, "ПриватБанку" та в системі "Приват24".
ВІДЕО ДНЯТОВ "Закарпаттяенергозбут" інформує, що між товариством та "ПриватБанком" ще наприкінці січня 2018 року укладено угоду щодо приймання платежів від споживачів. Проте через певні причини, не залежні від енергопостачальника, у електронних системах згаданого банку не "підтягує" реквізити ТОВ "Закарпаттяенергозбут". У "ПриватБанк" запевнили дирекцію товариства про максимально оперативне вирішення питання.
Реклама"Зі свого боку нагадуємо споживачам, що оплачувати рахунки через термінали, інші електронні сервіси "ПриватБанку", як й інших банків, можна, якщо ввести вручну всі реквізити, вказані у Ваших квитанціях. Також реквізити можна знайти на офіційному сайті ТОВ "Закарпаттяенергозбут", – повідомили в адміністрації компанії.
Як раніше писало "PMG.ua", у Мукачеві інкасаторський автомобіль "Приватбанку" потрапив у ДТП.