Clubhouse – що це таке, феномен соцмережі, історія та як зареєструватись
Clubhouse – нова соціальна мережа, про яку тепер говорять (або ж чули про неї) майже всі. Підіграє до неї інтерес і той факт, що вона на даний момент має обмежений доступ, тобто зареєструватись у Clubhouse поки можуть не всі.
ВІДЕО ДНЯClubhouse – що це таке, феномен соцмережі, як зареєструватись, як отримати інвайт (запрошення): про все це читайте у нашій статті.
Розпочнемо із головного. Нова соцмережа не схожа на Фейсбук, Інстаграм чи на будь-яку іншу. Якщо у перших двох акцент робиться на фото, відео та текстовому контенті, то в Clubhouse можна тільки поговорити і послухати. Її ще називають голосова соціальна мережа.
РекламаНа даний момент платформа є закритою для широкої аудиторії. Потрапити в неї можна тільки по інвайтах – так називаються запрошення. Дійшло до того, що ці інвайти стали продавати в Інтернеті. Спочатку таке було у США, а кілька днів тому Clubhouse invite почали продавати в Україні на сервісі OLX. Якщо в Америці спочатку платили по кількасот доларів за запрошення, то в Україні ціни стартують від 200 грн. Зрозуміло, що дані продажі можуть бути аферою ділків, які вирішили підзаробити на масовій істерії.
РекламаВеликої популярності додає ще і той факт, що тут вже зареєструвались зірки світового масштабу, як от Ілон Маск, Ештон Кутчер, Кевін Харт та багато інших.
Як зареєструватись у Clubhouse
Як ми раніше писали, потрібно мати інвайт (запрошення). Без нього поки ніяк. Надіслати його вам можуть користувачі, яким поталанило його отримати раніше і вони вже є активними користувачами голосової соцмережі.
РекламаЯкщо запрошення немає, то потрібно забронювати ім’я та чекати на підтвердження. Опісля сервіс вам запропонує "просканувати" список контактів, щоб знайти людей і "почати їх слухати".
Історія Clubhouse
Соцмережа Clubhouse була створена менше року тому – у березні 2020-го. Її творцями є випускники Стенфордського університету Рохан Сет і Пол Девісон.
У січні 2021 року стартап вже оцінювали у мільярд доларів.
Додаток став неабияким популярним у перші місяці пандемії і жорсткого карантину.
Запустити Clubhouse App можна тільки на iOS, але місяць тому творці оголосили, що розпочали роботу над Android-додатком.
Стрімка популярність даного додатку змусила техногігантів задуматись про створення аналогічних сервісів. І, як нещодавно стало відомо, Фейсбук та Твіттер вже працюють над цим. Перший створює застосунок із робочою назвою Fireside, а другий – почав тестувати звукову платформу Spaces.
РекламаПопулярність Clubhouse
Короткі відомості про Clubhouse
- Розробники додатку говорять про свій сервіс як про "новий тип мережі, який заснований на голосі".
- Користувачі можуть створювати або відвідувати так звані "кімнати", де і ведеться дискусія.
- Якщо сильно спростити, то формат соцмережі нагадує радіо або сучасний тип – підкасти, які траслюються у прямому ефірі.
- Записувати розмови у Clubhouse не можна – це заборонено правилами соцмережі.
- Стрімкої популярності соцмережа набула після того, як на неї звернули увагу Ілон Маск та Марк Цукерберг.
Clubhouse в Україні
Україна не виняток світових трендів, тут так само даний додаток набирає стрімкої популярності. Станом на зараз, у застосунку можна знайти кілька десятків кімнат, де активно спілкуються українці. Кількість їх підписників різна – є дрібні по кілька десятків, а є і більші – до тисячі учасників.
Clubhouse часто називають "диким полем", де поки важко щось зрозуміти (особливо якщо заходиш вперше), але стрімкий ріст популярності спонукає до якнайшвидшої реєстрації у соцмережі. І це ще одна причина стрімкої популярності – бути серед числа обраних.