Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

"ПриватБанк" блокує перекази і рахунки українців: названо перелік причин

"ПриватБанк" блокує перекази і рахунки українців: названо перелік причин

"ПриватБанк", як і інші фінансові установи, за законом зобов’язаний проводити контроль операцій своїх клієнтів. Тимчасово зупиняють (блокують) будь-які підозрілі операції.

ВІДЕО ДНЯ

Як розповіла виконавча директорка Незалежної асоціації банків України Олена Коробкова, в разі зупинення операції клієнту варто звернутися в банк і дізнатися, які документи потрібні, щоб зняти підозри. І що раніше такі документи надати банку, то швидше знімуть обмеження.

Серед поширених причин, за якими банк може заблокувати операцію, такі:

Стосуються діяльності чи поведінки клієнта

Реклама
  • клієнт не може виразно пояснити, в чому полягає його ділова діяльність;
  • клієнт наполягає на терміновості проведення фінансової операції, демонструючи нервову поведінку, без наявності очевидних на те причин.
Читайте також:
У клієнтів "ПриватБанку" почали зникати гроші з карток: що відбувається і чи повернуть кошти
Реклама

Стосуються фінансових операцій клієнта

  • незвично швидке проходження коштів через рахунок (незначне сальдо на початок і кінець дня і великий щоденний обіг коштів по рахунку);
  • проведення кількох фінансових операцій клієнтом протягом одного дня в одному відділенні, але з очевидною спробою обслуговуватися в різних працівників банку;
  • фінансова операція не є характерною для звичайної діяльності клієнта, а надані пояснення не аргументовані.

"Сама процедура зупинки проводиться відповідно до правил, наведених у нормативних документах регулятора, і контролюється на рівні відповідального працівника банку та Голови Правління банку. Тому, передусім, і банк і клієнт повинні розуміти вимоги одне одного і якомога швидше надати необхідні банку документи, щоб не допустити блокування коштів, або навпаки швидше їх розблокувати, якщо процес блокування вже відбувся", – пояснила Олена Коробкова.

Реклама

Перевірка стосується не тільки переказів, а й навіть відкриття депозитів. Якщо українець щомісяця відкладав невелику суму із "сірої" зарплати, накопичив, наприклад, на квартиру і вирішив віднести гроші в банк (інакше легально угоду провести не вдасться), фінансова установа може відмовитися відкривати депозит.

"ПриватБанк заблокував рахунок без пояснення. Вимагаємо проходження ідентифікації. Все пройшов, рахунок усе одно залишився заблокований. Потім мені сказали, що у мене нібито на рахунку "ФОПа" були підозрілі операції, хоча операції були такими ж, як і минулого року. Написав заяву в банку, в ній було пояснення. Але й це не допомогло, тільки коли написав у себе в соцмережах, тільки тоді відреагували", – розповідає підприємець Ярослав.

Таких випадків – десятки і сотні. Одні банки витрачають величезні суми на введення автоматичного моніторингу операцій, інші ж економлять і в підсумку під блокуванням опиняються навіть ті операції, які не потрапляють під критерії "сумнівних".

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно