Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Замість балів запроваджують літери: в Україні для початківців змінять систему оцінювання

Замість балів запроваджують літери: в Україні для початківців змінять систему оцінювання

Замість балів запроваджують літери: в Україні для початківців змінять систему оцінювання

В Міністерстві освіти та науки опублікували нові методичні рекомендації щодо оцінювання знань школярів 1-4 класів. 

ВІДЕО ДНЯ

Про це повідомляється на сайті МОН.

Так, бальну систему оцінювання пропонують замінити на вербальну або рівневу оцінку. Також оцінювання повинно бути анонімним для сторонніх осіб та доступним лише для школяра та його батьків.

Реклама
Читайте також:
На вершині Говерли знайшли пляшку із записками 50-річної давнини: що в них було написано

"Так, рекомендації запроваджують поняття вербальної оцінки (оцінювальне судження) та рівневої оцінки (оцінювальне судження із зазначенням рівня результату). Вербальну і рівневу оцінку можна виражати як усно, так і письмово.

Реклама

Рівень результату навчання рекомендовано визначати з урахуванням динаміки його досягнення та позначати буквами – "початковий" (П), "середній" (С), "достатній" (Д), "високий" (В)", – йдеться в повідомленні. 

Так, оцінювання знань рекомендовано позначати у 1-2 класах – вербальною оцінкою, у 3-4 класах – або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу.

Також об’єктом підсумкового оцінювання є результати навчання учнів за рік. Під час такого оцінювання рекомендовано зіставляти навчальні досягнення учнів з очікуваними результатами навчання, визначеними в освітніх програмах закладів.

Реклама

"Основою для підсумкового оцінювання можуть бути результати виконання тематичних діагностувальних робіт, записи оцінювальних суджень про результати навчання, зафіксовані на носіях зворотного зв’язку з батьками, спостереження вчителя у процесі формувального оцінювання. Підсумкову оцінку за рік рекомендовано визначати з урахуванням динаміки досягнення того чи іншого результату навчання", – йдеться в повідомленні.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно