Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • "Була помилка оператора", – "Нова пошта" відреагувала на скаргу клієнта

"Була помилка оператора", – "Нова пошта" відреагувала на скаргу клієнта

"Була помилка оператора", – "Нова пошта" відреагувала на скаргу клієнта
Українці запідозрили, що шахраї придумали нову схему з використанням програми "Нової пошти". Та в "Новій пошті" пояснили: шахрайства не було, була помилка оператора.

Українці запідозрили, що шахраї придумали нову схему з використанням програми "Нової пошти". Клієнт поскаржився, що з його картки списали гроші за чужу посилку. "Аферу", за його словами, нібито провернули через функцію автосписання оплати. Вона дозволяє заплатити за посилку безготівково без використання терміналу. В "Новій пошті" пояснили: шахрайства не було, зате була помилка оператора. Потерпілому вже повернули гроші.

ВІДЕО ДНЯ

"Попереджаю про наявність схеми для шахрайства через "Нову пошту". Видаліть прив’язану картку та/або вимкніть функцію автосписання. Невідомі люди вказали мій номер як одержувача, прийшли до відділення й успішно оплатили моєю прив’язаною карткою посилку", – повідомив у Facebook клієнт "Нової пошти" Дмитро Луханін.

За словами потерпілого, за допомогою описаної ним схеми можна оплатити за чужий рахунок до 100 посилок. Головна умова – вартість кожної не має бути дуже високою. У "Нової пошти" існує ліміт у 500 грн, якщо потрібно заплатити більше, потрібно підтвердити операцію за допомогою телефона.

Реклама
Читайте також:
"Нова пошта" ввела нову функцію. Клієнти вже скаржаться на шахраїв

Клієнт запевнив, що вже звернувся до Кіберполіції. В "Новій пошті" розповіли журналістам, що в системі немає уразливості, помилки припустився оператор, а тому це не шахрайство.

Реклама

"Йдеться не про шахрайську схему, а про помилку оператора. При оформленні посилки у відділенні було помилково вказано невірний телефон одержувача. Оператор побачив невідповідність номера телефону і прізвища отримувача, але прізвище виправив вручну, адже відправник отримав від свого покупця як контактний саме цей номер", – пояснили в компанії.

"Нова пошта" пообіцяла провести додатковий інструктаж операторів. У компанії уточнили: гроші, які були списані помилково, вже повернули клієнту.

Нагадаємо, "Нова пошта" змінила правила видачі чеків клієнтам.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно