Чи може Україна залишитись без зв’язку? Відповідь мобільних операторів

Життя  24 лютого 2022 року, 16:05 4805

Російська Федерація вдалася до повномасштабного наступу на територію України. Тим часом українці скаржились на проблеми з доступом до мережі, однак мобільні оператори наголосили на безперервності у наданні власних послуг мобільного зв’язку.

Про те, чи може залишитись Україна без зв’язку — читайте в матеріалі.

"Київстар"

Пресслужба "Київстар" повідомила про стабільну роботу: забезпечення мобільного зв’язку й фіксованого інтернету.

Читайте також:  На Закарпатті створили гуманітарний штаб для розміщення евакуйованих людей

Водночас внаслідок підвищеного трафіку — деякі з користувачів на окремих ділянках могли зіткнутися з короткочасними перевантаженнями.

"Через підвищений трафік у мережі на окремих ділянках можуть періодично виникати короткочасні перевантаження, однак технічні системи компанії швидко усувають ці складнощі. "Київстар" використовує усі технічні можливості й ресурси, щоб абоненти були на зв’язку", — відзначає пресслужба.

Інформаційні системи й канали підтримки клієнтів також продовжують стабільну роботу.

lifecell

"Пріоритетами компанії є безперервність у наданні послуг мобільного зв’язку. Станом на сьогодні мобільна мережа оператора працює у штатному режимі. В умовах, коли мільйони людей одночасно здійснюють дзвінки, час від часу з’єднання може відбуватись не з першого разу”, — повідомила пресслужба lifecell.

Для мобільного оператора сьогодні пріоритетним завданням є забезпечення роботи його мережі для власних клієнтів. Компанія обіцяє робити усе можливе для надання послуг за будь-яких умов.

"Компанія готова до погіршення ситуації та підвищення рівня загрози, опрацьовані різні сценарії розгортання подій", — додає пресслужба.

Vodafone

На жаль, мобільний оператор поки що не прокоментував ситуацію.

Джерело: РБК-Україна
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі - 0