Як ужгородці робили покупки і одночасно допомагали ЗСУ
В обласному центрі 26 червня відбувся другий благодійний розпродаж "CHARITY SALE 2.0" у місцевій кав’ярні "Folks". Метою було зібрати кошти для ЗСУ. Маленький задум став частиною чогось великого.
РекламаОрганізатором цього "сейлу" є Олександра Кость. Також вона відзначила Олександру Балог, яка допомагала з організацією розпродажу.
"Я шукала спосіб, як допомогти, бо мої особисті ресурси вже закінчувалися. Спочатку хотіла продати свої речі в Інстаграмі та надіслати кошти на потреби ЗСУ. Проте почала обмірковувати цю ідею і вирішила зробити її більш масштабною, – розповіла Олександра Кость. – Мою ідею підтримали знайомі, бренди також долучиись до ініціативи. Саме так і почався "CHARITY SALE".
РекламаПокупці на цьому розпродажі мали можливість придбати одяг від українських брендів, книги, свічки, косметику та різноманітні послуги. Наприклад, фотозйомку чи консультацію від різних фахівців.
Серед брендів, представлених на розпродажі, були такі: Shelter candles, Simple home store, Breath cosmetics, Otaje.brand, Qiso giftstore , Prosto mykolka , Onemore.studio , Study hard books, Alive cosmetics та багато інших.
РекламаЗагалом, дівчата зібрали 65 607 гривень. Всі кошти передали у фонд Сергія Притули. До речі, перший розпродаж відбувся у перші дні червня, тоді дві Олександри зібрали 52 595 тисяч гривень.