Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 300 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 11 700+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 300+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 18 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Ера квитків за 10 євро закінчилася: лоукостер Ryanair заявив про підвищення цін на перельоти

Ера квитків за 10 євро закінчилася: лоукостер Ryanair заявив про підвищення цін на перельоти

Ера квитків за 10 євро закінчилася: лоукостер Ryanair заявив про підвищення цін на перельоти

Виконавчий директор ірландського лоукостера Ryanair Майкл О’Лірі заявив, компанія більше не буде пропонувати рейси за найнижчими цінами через різке зростання вартості палива.

ВІДЕО ДНЯ

О’Лірі зазначив, що ера квитків за 10 євро закінчилася. Середній тариф авіакомпанії зросте з приблизно 40 євро торік до приблизно 50 євро протягом наступних п’яти років.

Читайте також:
Купити квитки на потяг можна буде по-новому
Реклама

"Немає сумніву, що на нижньому рівні ринку наші справді дешеві розрекламовані тарифи – за один євро, за 0,99 євро, навіть за 9,99 євро – я думаю, ви не побачите таких тарифів протягом наступних кількох років", – сказав він у програмі BBC Radio 4 Today.

Водночас О’Лірі  вважає, що люди продовжуватимуть часто літати, незважаючи на зростання вартості життя.

Реклама

Оскільки в останні десятиліття вартість авіаквитків стала нижчою, кількість рейсів збільшилася, і все більше людей здійснюють короткі перельоти за кордоном на додаток до щорічної відпустки. Такі авіакомпанії, як Ryanair, Easyjet, Vueling та Wizz Air, боролися за надання недорогих послуг.

Нині на комерційні авіарейси припадає близько 2,4% глобальних викидів CO2 і сектор зіштовхується з необхідністю зменшити свій вплив на клімат, включаючи кампанії, спрямовані на те, щоб переконати людей перейти на залізничні та автомобільні перевезення.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно