Закарпаттяобленерго перевірять після скарг споживачів

Останні кілька тижнів чимало закарпатців дедалі частіше скаржилися на роботу Закарпаттяобленерго в соцмережах. Зазвичай, йшлося про те, що світло виключали не за графіком, який подавало обленерго. А також про те, що електроенергію відключають постійно в одних і тих самих споживачів.
Проте, крім численних скарг у соцмережах, надійшли і офіційні скарги від закарпатців. Тому тепер Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг, проведе позапланові перевірки на ПрАТ Закарпаттяобленерго.
Про це повідомила Закарпатська обласна рада. Наразі відомо, що до Закарпаттяобленерго надійшли дві офіційно зареєстровані скарги.
Читайте також: В обленерго пояснили, як формують графіки відключень електроенергії
"До комісії надходять численні звернення щодо несправедливого розподілу графіків відключень — споживачі вказують, що ОСР відключають певні об’єкти постійно та на тривалий час, а певні об’єкти відключають на значно менш тривалий час або взагалі не відключають", – йдеться в повідомленні.
Крім Закарпаттяобленерго, комісія перевірить ще 11 операторів систем розподілу, на які надійшло найбільше скарг від клієнтів. Йдеться про:
- АТ "Вінницяобленерго";
- ПРАТ "Волиньобленерго";
- ПРАТ "ДТЕК";
- ПРАТ "ДТЕК Київські регіональні електромережі";
- ПРАТ "Львівобленерго";
- АТ "ДТЕК Одеські електромережі";
- ВАТ "Тернопільобленерго";
- АТ "Хмельницькобленерго";
- ПАТ "Черкасиобленерго";
- АТ "Чернівціобленерго";
- АТ "Полтаваобленерго".
Нагадаємо, опубліковано графік відключень електроенергії на 23 грудня.