Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Мережу заполонив новий кумедний тренд на зміну «Барабану»

Мережу заполонив новий кумедний тренд на зміну «Барабану»

Користувачі TikTok та Instagram публікують смішні меми на бій Усика та Ф’юрі. Не залишилися осторонь також й магазини.

Після перемоги Усика над Ф’юрі соцмережі заполонив новий тренд. Його суть полягає у тому, що на місці обох суперників просять уявити когось іншого.

ВІДЕО ДНЯ

Наприклад, чоловіка і дружину, продавців магазину та покупця тощо. Долучилися до тренду і блогери, і магазини.

Читайте також:
Одна ніч — дві перемоги: Усик та Берінчик стали чемпіонами світу
Реклама

«Я і Початок робочого тижня» — дуже актуально для понеділка:

Реклама
  • «Мій чоловік розповідає усім, як дитина добре спить вночі».
  • «Я, яка знає, що добре у нашій родині спить тільки він».

«Коли хотів на ничку від дитини з’їсти шоколадку і спалився»:

Реклама

Реклама на YouTube:

Ситуативний маркетинг завжди дає результат. Тож магазини цим вміло користуються. Наприклад, магазин кисневого порошку створив таке відео:

А кондитер Анастасія пожартувала щодо сімейного бюджету:

Реклама

Інші приклади цього тренду:

Нагадаємо, у квітні-травні Мережу заполонили кумедні косплеї на пісню «Барабан». Українці намагалися відтворити образ Klavdia Petrivna.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно