Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 308 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 11 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 16 000+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 15 100+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1800+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

На Закарпатті можуть з’явитися дороги зі шлаків

На Закарпатті можуть з’явитися дороги зі шлаків

У 60-70 роках XX століття у будівництві доріг в Україні було застосовано понад 17,6 млн куб. метрів виключно доменних шлаків.

А 4 року тому в «Укравтодорі» верше після перерви використали понад 300 тисяч тонн шлаків з доменних печей. У тому числі у сусідній Івано-Франківщині.

ВІДЕО ДНЯ

Шлаками можна замінити щебінь у сумішах, підсипати земляне полотно, молоти й додавати в цементобетонні суміші, використовувати як окремі конструктивні шари дорожнього «одягу», розповідає Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області.

Читайте також:
На Тячівщині почали ремонтувати дороги
Реклама

Використання шлаків у дорогобудуванні має подвійний позитив — зниження собівартості дорожньо-будівельних робіт та вирішення проблеми утилізації промислових відходів.

Тому обсяги використання цих речовин у будівництві доріг в Україні мали збільшуватися, але війна перешкодила цим планам і зараз основні ресурси спрямовуються на обороноздатність України.

Реклама

Проте, не виключено, що після завершення війни такі дороги можуть з’явитися й на Закарпатті.

Довідка. Сьогодні в Україні накопичено близько 450 млн тонн промислових відходів — побічних продуктів теплоелектростанцій та металургійних виробництв. Йдеться про два види матеріалів: золошлаки та шлак. Золошлакові матеріали — це побічні продукти спалювання вугілля на теплоелектростанціях. Шлак — мінеральна складова залізної руди й флюсів, яка у процесі виробництва чавуну та сталі відділяється від рідкого металу й нагромаджується на його поверхні. Це цінний матеріал, який використовують у різних галузях будівництва.

Нагадаємо, у Кольчині коштами з місцевого бюджету латали вибоїни на дорогах.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно