Впровадження стартувало: для водіїв в Україні вводять зміни
Національна поліція України запровадила електронне документування адміністративних порушень, що дозволяє автоматизувати робочі процеси та значно скоротити час їх виконання.
Проте паперові протоколи залишаються рівноцінними і мають таку ж юридичну силу згідно з законодавством.
ВІДЕО ДНЯПоліцейський друкує електронний протокол на спеціальному пристрої у двох примірниках: один передається водію під розписку, а інший залишається у поліцейського і пізніше надсилається до суду разом з іншими матеріалами справи.
Метою впровадження електронних протоколів у сфері дорожнього руху є:
- автоматизація робочих процесів;
- своєчасне надсилання матеріалів до суду;
- автоматична перевірка за інформаційними базами на предмет розшуку, повторності порушення, дійсності посвідчення водія тощо;
- спрощення обміну даними між державними структурами;
- усунення людського чи корупційного фактора.
Переваги для осіб, щодо яких складається електронний протокол:
- інформація про особу та транспортний засіб може завантажуватися через застосунок «Дія»;
- протокол автоматично відправляється в поліцейські бази та до суду одразу після оформлення;
- покращується якість складання адміністративних матеріалів завдяки виключенню фактору нерозбірливого почерку.
Нагадаємо, з 10 липня водії, які їдуть за кордон на вантажівці, повинні мати спеціальну наліпку.