Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • За два дні уже не можна: що скасовують для українців із 10 вересня

За два дні уже не можна: що скасовують для українців із 10 вересня

За два дні уже не можна: що скасовують для українців із 10 вересня
Фото: Depositphotos

Нещодавно мобільний оператор «Київстар», яким користуються багато громадян, повідомив про закриття деяких послуг. Відомо, що буде замість них.

Компанія заявила, що уже 10 вересня скасуються три популярні послуги:

ВІДЕО ДНЯ
  1. «Повідомити мене»;
  2. «Хто дзвонив»;
  3. «Автовідповідач».
Читайте також:
Від 7 до 30 днів: ПриватБанк повідомив про зміни, які запровадили
Реклама

Усіх їх замінить нова — під назвою «На зв’язку», вона буде платною і коштуватиме:

  • 0,33 гривні на день — для абонентів передплати;
  • 10 гривень — для контрактних абонентів.
Реклама

Для того, аби підключити нову послугу, потрібно зателефонувати на номер — *139*1#.

У «Київстарі» додали, що після скасування послуг із 10 вересня для тих, хто користувався платною версією Автовідповідач Преміум, потрібно налаштувати голосову пошту та зберегти важливі записи, адже усі вони будуть втрачені.

Нагадаємо, раніше українців, які є абонентами Київстар, Vodafone та Lifecell, попередили про одну небезпеку.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно