Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 313 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 100+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Розпочалась реєстрація на НМТ-2025: як заповнити реєстраційні дані

Розпочалась реєстрація на НМТ-2025: як заповнити реєстраційні дані

Розпочалась реєстрація на НМТ-2025: як заповнити реєстраційні дані
Фото: Depositphotos

З 6 березня до 3 квітня 2025 року триватиме реєстрація для участі в національному мультипредметному тесті (НМТ).

Вступники можуть подати заявку онлайн через спеціальний сервіс на сайті Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО). Про це інформує Міністерство освіти і науки України.

ВІДЕО ДНЯ

Щоб зареєструватись на НМТ, для початку потрібно створити персональний кабінет на вебсайті УЦОЯО. Це можна зробити двома способами: автоматично через застосунок Дія або вручну, заповнивши реєстраційну форму.

Читайте також:
НМТ-2025: МОН оприлюднило графік проведення тесту
Реклама

Які реєстраційні дані вказувати:

  • контактну інформацію,
  • категорію вступника (випускник поточного року або минулих років),
  • заклад освіти (для випускників шкіл 2025 року),
  • вибір предмета на вибір для тестування,
  • населений пункт в Україні або за кордоном, де вступник планує складати НМТ,
  • мову складання предметів (за бажанням).
Реклама

Як завантажити документи

Система автоматично визначить перелік документів, які потрібно завантажити. Обов’язково додається:

  • документ, що містить інформацію про освіту: довідка з місця навчання, яка підтверджує, що особа завершує здобуття повної загальної середньої освіти у 2025 році (для цьогорічних випускників), або один із таких документів: документ про повну загальну середню освіту, документ про здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста, документ про здобутий освітньо-професійний ступінь фахового молодшого бакалавра, документ про здобутий ступінь вищої освіти, виписка з Реєстру документів про освіту ЄДЕБО, яка підтверджує наявність у ньому одного із зазначених у цьому підпункті документів про освіту (для випускників),
  • паспорт або ID-картка,
  • картка платника податків (РНОКПП).

Після внесення всіх даних потрібно підтвердити реєстрацію та надіслати документи на перевірку до регіонального центру оцінювання якості освіти.

Реклама

Виправити помилки, змінити додатковий предмет, місце проходження тесту або мову складання можна до 8 квітня. Подати заяву про скасування реєстрації — до 17 квітня.

Джерело: PMG.ua

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно