Тільки не робіть так: українцям масово надсилають дивні повідомлення

Правоохоронці закликали людей бути обачними. Не варто переходити за підозрілими посиланнями, які зловмисники надсилають у повідомленнях.
«Ваша картка заблокована!», «Вам нараховано грошову допомогу — перейдіть за посиланням», «Ваш акаунт зламали — оновіть дані для відновлення» — саме з таких повідомлень найчастіше починається фішингова атака.
ВІДЕО ДНЯФішинг — це вид шахрайства в інтернеті, мета якого викрасти особисту інформацію: логіни, паролі, банківські реквізити, дані доступу до акаунтів чи мобільного номера. Зловмисники маскуються під представників банків, державних установ або популярних сервісів, щоб переконати користувача перейти за посиланням і ввести конфіденційні дані на фальшивому сайті.
РекламаЯк захистити себе від фішингу
Патрульна поліція надала роз’яснення, що не потрібно робити в жодному разі.
- Не переходьте за сумнівними посиланнями. Якщо отримали підозріле повідомлення, не відкривайте його і не натискайте на вбудовані посилання. Повідомте про шахрайство на платформі, де отримали повідомлення, і заблокуйте відправника.
- Не передавайте особисті або банківські дані. Жодна офіційна установа не проситиме у вас цю інформацію через повідомлення або електронну пошту.
- Використовуйте надійні паролі. Створюйте складні комбінації, які містять великі й малі літери, цифри та спеціальні символи. Не використовуйте один і той самий пароль для різних акаунтів.
- Увімкніть двофакторну аутентифікацію. Це додатковий рівень захисту, який допоможе зберегти ваші акаунти в безпеці навіть у разі компрометації пароля.
- Встановлюйте програми лише з офіційних джерел.
Якщо вже стали жертвою фішингу, варто негайно зателефонувати на 102 або звернутись до Кіберполіції України. Чим швидше ви повідомите про інцидент, тим більше шансів запобігти втратам.
Раніше видання розповідало, які повідомлення українці отримують на електронну пошту.