Припиніть розмову, якщо вам це кажуть телефоном: українців попередили про шахраїв

Правдоподібність розмов шахраїв зростає, вони знаходять хитріші способи виманити гроші. ПриватБанк розповів, як не стати жертвою телефонного шахрайства.
Одна з особливостей, яку недобросовісні люди взяли на озброєння, — це телефонувати у незручний момент. Хоча людині може бути не зовсім комфортно розмовляти, самі вони тримаються впевнено, а їх розмови чіткі та переконливі.
ВІДЕО ДНЯПриватБанк надав пояснення, як не стати жертвою телефонного шахрайства. Найперше фінансова установа зазначила, що шахраї можуть назватись працівником банку, правоохоронних органів, комунальних служб, мобільного оператора та ін. Для літніх людей можуть представитись як співробітники пенсійного фонду.
РекламаЩо зазвичай просять
Головне для недобросовісних людей виманити:
- дані платіжної картки (номер, CVV),
- паролі банкінгу,
- кодові слова.
Окремо вони можуть обманом змусити людину переказати кошти зі своєї картки під вигаданою метою.
Що порадив ПриватБанк, щоб уникнути шахраїв
Якщо люди переконують, що вони співробітники банку, то варто заявити їм, що ви перетелефонуєте на офіційний номер.
Припиніть розмову, якщо телефоном вам кажуть про наступне:
Реклама- закликають встановити на телефон різні застосунки,
- просять перейти за підозрілим посиланням (цього не можна робити в жодному разі — ред.),
- запитують реквізити банківських карток, паролі та інші дані,
- змушують переказати кошти кудись чи комусь.

Раніше видання розповідало, які номери телефонів мають насторожити.