Названо найбільш проблемні дороги на Закарпатті, які потребують ремонту
Під час брифінгу представлено основні результати роботи дорожньої інфраструктури регіону в період воєнного стану та скороченого фінансування.
За словами заступника голови Закарпатської ОВА Ростислава Пріцака, від початку повномасштабного вторгнення навантаження на автошляхи області суттєво зросло через релокацію підприємств і підвищену інтенсивність руху.
ВІДЕО ДНЯПріцак зазначив, що більша частина коштів дорожнього фонду нині спрямовується на потреби оборони, тому поточні ремонти та експлуатаційне утримання фінансуються з державного та місцевих бюджетів.
Як повідомив в. о. директора Служби місцевих автомобільних доріг та розвитку інфраструктури Володимир Стадник, за фінансової підтримки області та громад вдалося відновити 78 км місцевих шляхів, провести ремонт одного мосту та шести аварійних ділянок.
Водночас низка гірських доріг, зокрема Синевир — Колочава — Буштино, Колочава — Усть-Чорна — Калини — Бедевля і Свалява — Довге — Липча, залишаються у найбільш критичному стані. Їхній капітальний ремонт був розпочатий ще до початку війни, але роботи заморожено через брак фінансування.
Серед першочергових завдань галузі — збереження покриття та підвищення безпеки руху. Начальник обласного управління Укртрансбезпеки Назарій Павлій повідомив, що з початку року інспектори зафіксували 7646 порушень. За його даними, значно збільшилась кількість випадків перевищення габаритно-вагових норм — понад 70 фактів, а також виявлено більш як 200 нелегальних перевезень.
У жовтні зафіксовано 679 порушень режиму праці та відпочинку водіїв — найвищий показник у країні.
Попри складні умови, дорожня галузь Закарпаття заявляє про повну готовність до осінньо-зимового періоду. До роботи підготовлено 110 одиниць спецтехніки та необхідні запаси посипних матеріалів.
Нагадаємо, на Закарпатті перевірили дороги перед початком зими.