Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 313 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 400+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 000+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Зникло світло під час зняття грошей з банкомату: як повернути кошти

Зникло світло під час зняття грошей з банкомату: як повернути кошти

Зникло світло під час зняття грошей з банкомату: як повернути кошти
Фото: Freepik

Українці часто стикаються із ситуацією, коли гроші з рахунку списало, а банкомат не видав готівки. Випадків побільшало в час вимкнення електроенергії.

Вітчизняні банки надали роз’яснення для клієнтів, які не отримали кошти після списання у банкоматі. Для повернення грошей користувачам обов’язково треба звернутися до фінустанови, повідомляє «Експрес».

ВІДЕО ДНЯ

Представники банків для подання заявки радять звертатися у службу підтримки або в онлайн-чат. Термін опрацювання заявок — від 24 годин. Якщо фінустанові необхідно провести інкасацію, то термін повернення коштів на рахунок власника — до 14 днів.

Читайте також:
На картку поступить допомога від Карітас Спес: хто отримає 11000, а хто – 19400 гривень
Реклама

У тексті заяви клієнтам варто зазначити адресу банкомата й орієнтовний час здійснення операції. Зазвичай банки розглядають кожен інцидент окремо. Та після ретельної перевірки користувачі отримують сповіщення про рішення.

Водночас у разі неповернення коштів упродовж двох тижнів адвокати радять звертатися до фінустанови, якій належить банкомат. Якщо й це не допоможе, то слід звернутися зі скаргою у Нацбанк.

До слова, раніше Нацбанк оцінив імовірність переходу з гривні на євро.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно