Зникло світло під час зняття грошей з банкомату: як повернути кошти
Українці часто стикаються із ситуацією, коли гроші з рахунку списало, а банкомат не видав готівки. Випадків побільшало в час вимкнення електроенергії.
Вітчизняні банки надали роз’яснення для клієнтів, які не отримали кошти після списання у банкоматі. Для повернення грошей користувачам обов’язково треба звернутися до фінустанови, повідомляє «Експрес».
ВІДЕО ДНЯПредставники банків для подання заявки радять звертатися у службу підтримки або в онлайн-чат. Термін опрацювання заявок — від 24 годин. Якщо фінустанові необхідно провести інкасацію, то термін повернення коштів на рахунок власника — до 14 днів.
У тексті заяви клієнтам варто зазначити адресу банкомата й орієнтовний час здійснення операції. Зазвичай банки розглядають кожен інцидент окремо. Та після ретельної перевірки користувачі отримують сповіщення про рішення.
Водночас у разі неповернення коштів упродовж двох тижнів адвокати радять звертатися до фінустанови, якій належить банкомат. Якщо й це не допоможе, то слід звернутися зі скаргою у Нацбанк.
До слова, раніше Нацбанк оцінив імовірність переходу з гривні на євро.