Солодкий овоч стрімко набув популярності в Україні
Попит на нетрадиційну для українського столу городину помітно зріс.
Батат, спаржа та інші нішеві овочеві культури знайшли свій шлях на кухні українців. Як повідомляє AgroTimes, інтерес до солодкої картоплі йде вгору найшвидше.
ВІДЕО ДНЯЕкспертка Ксенія Гусева відзначила, що батат став доступнішим для українців. Якщо раніше нетиповий овоч продавали супермаркети класу преміум, то тепер він доступний у більшості торгових мереж. Ціна на солодку картоплю натомість знизилась.
За її словами, також зростає виробництво салатів і зелені. На ринку спостерігається широкий вибір «міксів» і запакованих цибулі, петрушки, кропу тощо. Водночас зелень і батат вирощують переважно під конкретні контракти — для супермаркетів і ресторанів.
«Це не масовий продукт: тут треба точно знати, кому продаватимеш, перш ніж садити. Якщо поруч десять господарств вирощують цибулю, а лише одне — картоплю, то саме картопля буде в ціні», — заявила Гусева.
До слова, раніше вартість огірків значно зросла в Україні.