Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Написано у законі 5 років, давайте нам 5 років, – оператори зовнішньої реклами Ужгорода про строки дозволів

Написано у законі 5 років, давайте нам 5 років, – оператори зовнішньої реклами Ужгорода про строки дозволів

Написано у законі 5 років, давайте нам 5 років, –  оператори зовнішньої реклами Ужгорода про строки дозволів
На засіданні виконавчого комітету 9 вересня 42 рекламоносії у центі міста не були продовжені, а решту продовжили на рік, хоча закон передбачає 5 років. “Ми вважаємо, що наші права суттєво...

На засіданні виконавчого комітету 9 вересня 42 рекламоносії у центі міста не були продовжені, а решту продовжили на рік, хоча закон передбачає 5 років.

ВІДЕО ДНЯ

“Ми вважаємо, що наші права суттєво обмежені, a рішення міськвиконкому є незаконним”, – повідомила одна з операторів Тетяна Євтіхова.

“Порушуються наші права згідно чинного законодавства. Написано у законі 5 років, давайте нам 5 років. Окрім того завжди можна знайти консенсус”, – зауважив оператор Андрій Пілюгін.

Реклама

Наразі рішення виконкому призупинили, йому заборонили демонтувати об'єкти і рекламоносії залишатимуться у центрі міста до остаточного рішення суду.

Загалом же оператори зовнішньої реклами в Ужгороді прагнуть досягти певного консенсусу з міської владою і вимагають дозволу на 5 років.

Реклама

Щодо реклами у центрі Ужгорода оператори зауважили, що розуміють скарги ужгородців, але нагадали, що обличчя міста псують також сміття та ряд інших факторів. Вони також сказали, що вивчення питання показало, що реклама центрі міста є у багатьох містах України та навіть Європи, а закон про рекламу у центрі міст не згадує.

"Приблизно 30-35% площин гуляють. На периферії щити пустують, а сітілайти у центрі міста компенсують цей збиток", - розповіла Тетяна Євтіхова.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно