Вищий адмінсуд України прийняв рішення дозволити підприємцям розбирати рейки одного з відрізків Боржавської вузькоколійки
Днями Вищим адміністративний суд України прийняв рішення, яким дозволив підприємцям розбирати рейки одного з відрізків Боржавської вузькоколійки.
ВІДЕО ДНЯПро це повідомив в.о.голови Іршавської районної ради Петро Добромільський.
Він звернувся до "жителів району та громадськості, яка хоче зберегти унікальну вузькоколійну залізницю... і вірить, що в перспективі вона може бути використана як найпривабливіший елемент розвитку туризму в Іршавському районі та Закарпатті загалом" і попросив "підтримки у захисті від нечистих на руку бізнесменів, які тіньовими схемами купили рейки Іршавської вузькоколійки за ціною металобрухту і зараз мають на меті вивезти їх із району". Як повідомляє П.Добромільський, керівництвом районної ради спільно з депутатським корпусом уже протягом більше трьох років ведуться запеклі «бої» та судові процеси в судах Іршави, Ужгорода, Львова, Києва, яких за цей час відбулося більше двадцяти, щодо повернення рейок у власність громади району і недопущення їх демонтажу".
Реклама"Беручи до уваги це рішення суду, зараз районній раді протистояти рейдерським методам роботи, які використовують бізнесмени, що, нібито, купили вищевказані рейки, без підтримки громадських організацій та жителів району дуже важко", - каже П.Добромільський. Тому він запропонував сформувати спільну громадську раду (або будь-який інший дорадчий орган) щодо захисту Іршавської вузькоколійки та залучити спеціалістів для розроблення пропозицій щодо її подальших перспективи та розвитку.
Пропозиції пропонується надсилати до Іршавської районної ради.
РекламаНагадаємо, підприємець Анна Світлична з Луганська викупила у Регіонального відділення Фонду державного майна України по Закарпатській області за ціною металобрухту 15-кілометровий відрізок Боржавської вузькоколійної залізниці, що колись проходила між селами Приборжавське та Кушниця Іршавського району.
Селяни кілька разів перешкоджали спробам демонтажу рейок зазначеної залізниці. Під тиском громадськості до захисту вузькоколійки долучилася і влада.