Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 313 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 400+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 000+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Вартість проїзду в приміських поїздах подорожчає

Вартість проїзду в приміських поїздах подорожчає
“Укрзалізниця” веде переговори про це з усіма обласними державними адміністраціями. Стало відомо, на скільки “Укрзалізниця” хоче підвищити тарифи у приміському сполученні — на 15-20%. Державна...

“Укрзалізниця” веде переговори про це з усіма обласними державними адміністраціями.

ВІДЕО ДНЯ

Стало відомо, на скільки “Укрзалізниця” хоче підвищити тарифи у приміському сполученні — на 15-20%. Державна адміністрація залізничного транспорту виступає за формування держзамовлення на перевезення пасажирів з компенсацією її витрат.

Як повідомив перший заступник головного управління приміських пасажирських перевезень УЗ Олександр Гудков на прес-конференції у вівторок, проект відповідної постанови Кабміну вже пройшов узгодження в Мінііфраструтури і знаходиться на розгляді інших міністерств і відомств. Про це повідомляє кореспондент порталу Центру транспортних стратегій.

Реклама

Він також додав, що “Укрзалізниця” веде переговори з облдержадміністраціями про підвищення тарифів у приміському сполученні на 15-20%, зазначивши, що в 2012 році ціни на квитки не змінювалися.

“Це не оптимальний рівень підвищення, а можливий Ми не можемо підняти тариф вище, тому що пасажир не готовий ці гроші платити.”, – Сказав Гудков. За його словами за останні 5 років доходи “Укрзалізниці” від приміських перевезень склали 2 млрд грн, в т. ч. 1300000000 від продажу квитків і 0,7 млн – компенсації від місцевих органів влади. У той же час витрати на ці перевезення склали 16 млрд грн.

Реклама

Знос рухомого складу досяг критичного рівня – 81,5% по елекропоездам і 93,2% – за дизель-поїздам.

Гудков підкреслив, що “Укрзалізниця” не прагнути скасовувати потяги і скорочувати інтенсивність руху, однак вона не може випускати на лінію несправну техніку, а коштів для її оновлення немає.

За його словами із ситуації можна вийти трема способами: або домогтися виконання закону про залізничний транспорт і отримувати компенсацію, або підвищити тарифи, або створити приміську залізничну компанію за участю місцевої влади, що підвищить відповідальність за перевезення.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно