Лавківський, Ракошинський та Жнятинський сільські голови звітувались у Мукачівській РДА
У вівторок, 4 листопада, відбулося засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян під головуванням Кубарича Василя Івановича – т.в.о. голови райдержадміністрації, за участі членів комісії: першого заступника голови райдержадміністрації - Данканича Андрія Андрійовича та керівника апарату райдержадміністрації – Чекана Олександра Івановича. На засіданні було розглянуто та заслухано звіти голів Лавківської, Жнятинської та Ракошинської сільських рад про роботу зі зверненнями громадян протягом 10 місяців 2014 року.
ВІДЕО ДНЯПротягом засідання присутніх було поінформовано, що за 10 місяців 2014 року до Жнятинської сільської ради надійшло 139 звернень, 155 заяв отримано Лавківською сільською радою і 277 звернень Ракошинською сільською радою. У своїх зверненнях, жителі району, як правило, порушували наступні питання: надання матеріальної допомоги, вирішення земельних відносин (межові суперечки, надання дозволу на розробку технічної документації та виділення в натурі земельної ділянки, тощо), оформлення спадщини, надання допомоги у вирішенні питань соціально-побутового характеру.
Слід зазначити, що переважна більшість жителів Мукачівського району, які звертаються по допомогу – це безробітні, пенсіонери, одинокі матері, багатодітні сім`ї, інваліди, ветерани праці, підприємці, працівники бюджетної сфери та учасники бойових дій.
РекламаПо закінченню засідання, т.в.о. голови Мукачівської райдержадміністрації, як співголова комісії, звернувся до голів сільських рад з рекомендацією і надалі тримати на постійному контролі вирішення питань, які порушуються у зверненнях, особливо громадян пільгової категорії, та забезпечувати розгляд звернень без порушень термінів, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування».