Єдиним недоліком цьогорічного медового ярмарку у Мукачеві бджолярі вважають суттєве підвищення цін (ФОТО)
Уже вкотре Мукачево стає центром бджолярів України.
ВІДЕО ДНЯЩороку виробники меду презентують свою продукцію жителям та гостям міста над Латорицею. Та цьогоріч кількість учасників ярмарку, продукції бджільництва суттєво зросла. І тому для покупця з’явився ще ширший вибір натуральних товарів.
Окрім того, на фестивалі меду також можна придбати сувеніри, вишиванки чи інші вироби народного мистецтва.
РекламаПро те, чого очікували від ярмарку і що отримали, фахівці медової справи розповіли газеті “Панорама”.
Катерина Мерцин, бджоляр, с. Берегуйфалу, Берегівський район:
Реклама“Ми беремо участь у такому заході з самого початку. Протягом десятилітть смаки мукачівців змінились: якщо декілька років тому люди купували лише мед, то зараз популярними є пилок, прополіс, перга. Єдине, що не змінилось – це ціна. Загальний ріст цін не вплинув на нас, тому клієнти зможуть придбати продукцію за старими цінами”.
Марія Герцак, бджоляр, працівник Інституту бджільництва України, м. Хмельницький:
Реклама“Для нас – це шостий медовий ярмарок у Мукачеві. За цей час ми знайшли у Вашому місті постійних клієнтів, які напередодні фестивалю постійно телефонують нам і питають про нашу участь у ярмарку. На превеликий жаль, у порівнянні з попередніми роками ціна за торгове місце та участь у заході зросла у п’ять разів. Та головне для нас – це участь у мукачівському медовому святі, адже тут найпривітніші покупці і позитивна атмосфера.”
Людмила Кучер, бджоляр, с. Стефанівщина, Полтавська область:
“Ми теж беремо участь у мукачівському ярмарку вже декілька разів. За цей час знайшли шанувальників нашої продукції. Ми вражені хорошою організацією заходу. Приємно, що Закарпаття продовжує розвивати бджільництво в Україні. Єдиним негативним явищем цього сезону став стрибок цін. Тому і ми вирішили підвищити як якість меду, так і ціну. Це ж основний заробіток нашої сім’ї. Розраховуємо на хороший торг та любителів солодких смаколиків”.
Віктор Папп, керівник торгової марки “Мед Карпат”, почесний пасічник України, м. Хуст:
Реклама“Складові успіху продукції – це інформація та попит. Останнє в Україні під впливом економічної та суспільно-політичної ситуації різко впало. І тому якщо протягом попередніх років люди масово купували мед, то зараз люди думають, чи варто щось придбати, адже купівельна спроможність українців суттєво зменшилась. Тому я головним завданням вважаю саме популяризацію медової продукції та активну інформативність про користь натуральних товарів та доречність їх покупки”.