Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Обслуговувати населення в Ужгородському водоканалі будуть по принципу "єдиного вікна"

Обслуговувати населення в Ужгородському водоканалі будуть по принципу "єдиного вікна"

Обслуговувати населення в Ужгородському водоканалі будуть по принципу "єдиного вікна"

КП «Водоканал м. Ужгорода» переходить на новий, якісний рівень сервісу обслуговування населення. До того ж, всі відділи комунального підприємства, що обслуговують споживачів, працюватимуть в одному місці.

ВІДЕО ДНЯ

Якщо раніше ужгородцям, які приходили вирішувати питання з водопостачання та водовідведення, доводилось підніматись на другий-третій поверхи (іноді по декілька раз), то відтепер, усі відділи будуть зосереджені на першому поверсі. Зрештою, це також суттєво скоротить час обслуговування клієнтів, - йдеться у повідомленні адміністрації КП “Водоканал м. Ужгорода”.

У відділі можна буде заключити договір на обслуговування та встановлення приладів обліку, отримати інформацію про стан особових рахунків, оформити субсидію та реструктуризувати борг.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно