Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Обслуговувати населення в Ужгородському водоканалі будуть по принципу "єдиного вікна"

Обслуговувати населення в Ужгородському водоканалі будуть по принципу "єдиного вікна"

Обслуговувати населення в Ужгородському водоканалі будуть по принципу "єдиного вікна"

КП «Водоканал м. Ужгорода» переходить на новий, якісний рівень сервісу обслуговування населення. До того ж, всі відділи комунального підприємства, що обслуговують споживачів, працюватимуть в одному місці.

ВІДЕО ДНЯ

Якщо раніше ужгородцям, які приходили вирішувати питання з водопостачання та водовідведення, доводилось підніматись на другий-третій поверхи (іноді по декілька раз), то відтепер, усі відділи будуть зосереджені на першому поверсі. Зрештою, це також суттєво скоротить час обслуговування клієнтів, - йдеться у повідомленні адміністрації КП “Водоканал м. Ужгорода”.

У відділі можна буде заключити договір на обслуговування та встановлення приладів обліку, отримати інформацію про стан особових рахунків, оформити субсидію та реструктуризувати борг.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно