Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Головним "ворогом" закарпатських доріг у спеку є перенавантажена вантажівка, – Сергій Кейс

Головним "ворогом" закарпатських доріг у спеку є перенавантажена вантажівка, – Сергій Кейс

Головним "ворогом" закарпатських доріг у спеку є перенавантажена вантажівка, – Сергій Кейс

Як повідомив в.о.начальника Укртрансінспекції у Закарпатській області Сергій Кейс, для боротьби з порушниками задіяно систему вагового та габаритного контролю за проїздом транспортних засобів, параметри яких перевищують нормативні.

ВІДЕО ДНЯ

Наразі на території краю розпочали працювати мобільні комплекси вагового та габаритного контролю, на яких здійснюється перевірки великовагових вантажних автомобілів.

«Бажаючи якнайшвидше дістатися до місця призначення і при цьому перевезти чим побільше вантажу, власники та водії вантажівок не надто переймаються деформацією дорожнього полотна, великими борознами на асфальті, що залишаються після їх вояжів. У результаті вщент розбиті автошляхи та нарікання власників легкових автівок, які змушені їхати подекуди "випробувальним полігоном", – розповідає Сергій Кейс.

Реклама

Через таку недбалість, а іноді свідоме порушення вимог законодавства вантажоперевізниками, доводиться витрачати на ремонт доріг колосальні кошти та зазнавати значних грошових збитків. Замість того, аби ці гроші витрачалися на розбудову дорожньої інфраструктури, вони йдуть на нескінченний ремонт понівечених доріг, – зазначають у прес-службі Закарпатської ОДА.

Утім вихід з цієї складної ситуації вже знайдений. На Закарпатті з 1 червня діє заборона руху великовагових транспортних засобів. За умов підвищення температури повітря від +28°С на автомобільних дорогах загального користування з 10.00 до 22.00 години. Також посилено ваговий контроль на автодорогах.

Реклама

Зрозуміло, що такі дії не є популярними серед вантажоперевізників, й більше того викликали численні обурення з боку водіїв та власників автопідприємств, які здійснюють перевезення вантажів, проте без забезпечення жорсткого контролю за рухом великовагових вантажівок, неможливо змінити ситуацію на краще.

"До прикладу, днями на автодорозі М-06 Київ-Чоп 756 км+800м, поблизу санаторія «Карпати» інспектори управління Укртрансінспекції виявили самоскид MAN з напівпричіпом, який перевозив будівельний пісок з Львівщини до Мукачева. Вага вантажівки сягала майже 60 тон, при дозволених 24 тони. Даного порушника оштрафовано на 2054 євро", – розповідає посадовець.

Він зазначає, що за неповний тиждень роботи пересувного пункту габаритно-вагового контролю проведено зважування 48 фур. В трьох виявлено порушення вагових параметрів. Нарахована сума сплати за проїзд вантажівок автодорогами загального користування склала 2330,12 євро та накладено 3 адміністративно-господарські штрафи у розмірі 5100 гривень за відсутність дозволу на перевезення вантажу, вагові параметри якого перевищують допустимі.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно